IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Караме трошки със средна възраст 18 г. Можем ли да намалим старите коли?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

41
Селянин с колело
преди 4 години
Харесвам 17 Не харесвам 4
Често гледам по телевизора как се вземат много стари и безнадеждно изгнили трошки и с много труд и умения се реставрират и ползват.Вече съм объркан от тази екология.Аз карам 24 годишно БМВ 316 компакт с газов инжекцион.т.е.от бурията излиза водна пара.Колата не харчи масло-сменям,карам 10 хил.километра без да доливам и пак сменям.Колата няма никакви проблеми-поддържам ходова част,спирачки,гуми,ламарини ,салон.Защо някой иска да ми пробута нова кола,която пет пари не струва.Сервизите пълни с нови
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
вместо някаква западнала А6-ца на 4-5 години "на цена" с куп проблеми, вземи нова Мазда 6...--------И каква е разликата в екологично отношение? Аудито на 4-5 години си е минимум Евро 5. Маздата е максимум Евро 6.
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 6
Също така, хора, изисквайте. Работя в западна компания, аз уредих да ни осребряват вноски за нов автомобил, както е в немския и в швейцарския офис, например. Даже още нещо- ако автомобилът ти е хибрид или електромобил, осребряват двойна вноска (800 евро срещу 400 иначе). Да не говорим колко нови коли има за под 200лв. на месец, ама хората не искат. У нас сме с голям автомобил за семейството премиум клас и малка градска кола, отново нова. Факт е, че не всеки има възможност, ама трябва и мисъл.
отговор Сигнализирай
38
Гарантирано от ГЕРБ
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 7
Автопаркът у нас е най-старият в ЕС
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 11
А защо преди 1989та преди демокрацията българите живееха на средноевропейски стандарт на живот, и малка България беше сред 30те най-големи икономики в света?
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 21 Не харесвам 2
Моята съм я взел на 13 години. Вече 9-та година я карам, поддържам си я изправна и съм много доволен от нея, нищо че вече е на 22, никъде не ме е оставила на пътя.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Колите не са толкова виновни за въздуха. Най-еиновни са тежките дизелови камиони и автобуси к след това горенето на твърдо гориво в София.
отговор Сигнализирай
34
Брадата
преди 4 години
Харесвам 21 Не харесвам 0
Нямам такива наблюдения, колата на мен лично ми харесва как вози, не са й скъпи частите и не харчи много. Идеален за маневриране. Според мен колата трябва да ти е роб, да не ти е в тежест. А не обратното. Но това си е лично мое мнение. Всеки има право да харесва и кара каквото си пожелае.Просто не е окей да се повдига въпроса със старите коли като нещо, за което българина е виновен, след като всеки кара според възможностите си.
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 10
Можем да ги намалим, разбира се. Аз карам само нови автомобили от край време, както и всеки около мен. Масово, обаче, се предпочита да се купи осма употреба дарак от Италия на половин милион километра и да се търкаля в града, вместо да се вземе една икономична нова кола (например ново Клио е на центата на 12-годишно БМВ). Да, факт е, че немска премиум машина е по-удобна за дълъг път, ама за града... Ми вместо някаква западнала А6-ца на 4-5 години "на цена" с куп проблеми, вземи нова Мазда 6...
отговор Сигнализирай
32
До29
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
Виж сега моето момче,на България като губерния почти винаги е било отредено да бъде една доста бедна страна!Някакви други въпроси?
отговор Сигнализирай
Новини