IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Как ни мамят и за какво да се оглеждаме при покупка на кола "нов внос"?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

66
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 12 Не харесвам 20
Коли от автокъщи не гледам. На времето като студент имах Селика и Нисан 350z- разкошни машини, до ден днешен се карат из София. Поддържани безкомпромисно. Това ми бяха и последните коли нов внос. От там насетне само нови автомобили, които заменям на всеки 3 години. По-евтино от новото няма. Лизингът е с почти нула лихва, всеки дава 45% остатъчна стойност за 3 години. Повече кола внос няма да погледна. Разбира се, не се занимавам с автомобили от рода на Дачия, Рено, Пежо и подобни неадекватщини.
отговор Сигнализирай
65
Джо
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
Седем коли досега съм карал. Всичките са от Германия и никакъв проблем. От БГ като купувате кола вижте същата колко струва в mobile De и ще разберете , че такава цена няма.
отговор Сигнализирай
64
Щутгарт
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Тук колите, които са на малко километри и са читави не са за експорт, само тези, които са бракувани...
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Аз мога да споделя личен опит. Последната кола която купих от автокъща от София беше наистина лъскава отвън и отвътре и изглеждаше като нова. После разбрах че средната цена е с 2000 лева по-ниска от тази за която купих колата. Обаче повечето такива коли бяха не от София и бяха с повече километри.Като платих за колата собственика веднага скочи и каза "Чакай малко да напомпам задните гуми". После разбрах че имам криви задни джанти. Изправих ги за 70 лева при гумаджия. Излязоха и още проблеми.
отговор Сигнализирай
62
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 11
Няма проблем. киро канадеца започва производство на електромобили. Не си купувайте стара кола, а една електрокола ще ви върши същата работа. Хем е модно хем е родно!
отговор Сигнализирай
61
До 69
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 6
Много си прав. Само дето без трите немски премиум марки за друго немско почти не се сещам :)
отговор Сигнализирай
60
ФАКТ
преди 3 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
По ВИН докато е била в оторизиран сервиз...демек 4-5г максимум....ако вземем кола над тези години къв вин??? тя може да е сменила 10 собственика, никой не знае на какви километри е .
отговор Сигнализирай
59
Жоро Километъра
преди 3 години
Харесвам 17 Не харесвам 3
държавата да забраняла със закон връщането на километража....а като вече е върнат в Германия примерно, щото още там се връщат....държавата как ще разбере? Всяка кола по ВИН на границата ли да проверяват ???
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 36 Не харесвам 1
Вижте проблема с километрите касае главно " въртящите елементи" в автомобила, но примерно маркучите по спирачната система не са такива, а са критични за изправността и! Истината е, че всяка стара кола зависи изцяло от стопанина си, съветът ми е- след покупка подменете постепенно всичко което е свързано със сигурността на автомобила! И ползвайте качествени резервни части, не сменяйте колата често, а я подържайте изправна! И карайте внимателно!
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
Колко години трябват в тая държава да се вкара ред и превъртането на километрите да се наказва със затвор???Това е опасно и застрашаващо живота дори,да не знаеш талигата в кой момент при изпреварване ще ти угасне.По автокъщите читави коли няма!Вкарва се най-големият скрап от Европа и всеки,който пътува и вижда автовозите на влизане в БГ може да го потвърди.Кола,само върната от дилърите с остатъчна гаранция поне 6 месеца с проверени километри или,който може да си позволи нова,още по-добре.
отговор Сигнализирай
Новини