Нова опасност по АМ "Тракия"

Бетонни парчета падат от някои от надлезите по аутобана
18 фев 2017 15:00, Петя Славова
30
Нова опасност по АМ "Тракия"
Снимка: Bulgaria ON AIR

Нова опасност по автомагистрала "Tракия". Огромни бетонни парчета падат от някои от надлезите по аутобана, съобщава Нова тв.

Още по темата


Над 30 са надлезите по автомагистрала "Тракия". 10 от тях са рискови. И при най-малката вибрация от преминаващи превозни средства по надлеза, камъни хвърчат надолу. А падайки отгоре, има риск да ударят всеки превминаващ автомобил. Последствията могат да са фатални.

Повечето шофьори дори не подозират за опастността по една от най-натоварените магистрали у нас.

Бетонните конструкции са се напукали в следствие на ерозията и атмосферните условия. Но истината е, че опасните надлези, някои от които са на повече от 40 години, досега не са ремонтирани.

Отговорността да премахнат от надлезите  откъртилите се бетонни парчета е на фирмите, поддържащи магистралата. Фактът, че проблемите по магистралите са много, призна и бившият директор на пътната агенция Лазар Лазаров.


30
Още по темата: магистралиАПИ
Още от
Напиши коментар Коментари
23
0
 
0
 
! Отговори
Наблюдател преди 1 година
Е, Борисов и компания са свикнали да взимат дебели комисионни от строителството на магистрали и не само .... От ремонти и подръжки на тунели и мостове обаче такева не се вземат!
За това същия ще продължи да са биe в гърдите "колко е посторил" и съответно на пострадалите броя от падащи лампи, бетони..... ще продължава да се увеличава! Комисионните "спускат пердето" пред всякакви морални категории и ги пращат изцяло в света на белетристиката!
22
0
 
0
 
! Отговори
Партиен член преди 1 година
Вината на Лилито е че не поддържаше направеното преди нея.Всички които заемаха този пост след промените имат същата вина.
Ако видите колоните на мостовете по Тракия и Хемус ще загубите желание да минавате по тях.Лошото е че старите пътища които са алтернативни на магистралите са още по зле.
Следващият инцидент ще е когато падне цял мост или надлез.И тогава естествено това ще е случайност.
21
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
от много време се срутват мостове тунели защо сега чак го правят на въпрос…
20
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Не ме интересува вече! Напролет ще емигрирам. Ще си купя седмична винетка колкото да стигна границата и повече няма да се върна.
19
0
 
4
 
! Отговори
Щирлиц преди 1 година
Другарят ББ кой ще го замести,кооой!?Мъъъкааа.
Глупости пиша,трябва да се радваме и да се надяваме никога подобен нему да не припарва до властта.Амин!
18
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Нали фирмите на Боко Тиквата, сикаджийския премиер ремонтираха магистралата. Мутрата от ГЕРБ. Бая кинти е откраднал тоя мафиот
17
0
 
6
 
! Отговори
Един от Северозапада преди 1 година
Явно, фирмите-строители, близко до Борисов, са поогладнели вече, и 2-та милиардаза саниране им се малеят. Искат да лапат и от постоянни ремонти.Къде бяхте до сега, през двата мандата на Баце? Или всичкозапочнадасе руши и пада, след като той се самосвали с изявленията си от власт? Ако бешенавласт, дали щяхте да ревете че има нужди от ремонти, или кротко щяхте да "усвоявате" едни европари?
16
0
 
5
 
! Отговори
до 15 преди 1 година
Нали си даваш сметка, че щом това съоръжение е строено преди 40 години, то е предполагано да има поддръжка? И самият факт, че се срути СЕГА, след (вероятни) 27 години БЕЗ поддръжка, значи е направено КАЧЕСТВЕНО!
15
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
НЕМА ЛИ ДА СИ СЕ ВРЪЩА БАЙ ТОШО.
ДА ОПРАВИ ТАЗИ ДЪРЖАВА.
14
5
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
До pensioner

Циментът си има марки и стандарти.

През 1985 г до нас някакъв тарикат - шев в Пътно управление, се беше изхитрил и откраднал от цимента за тротоарните плочки и излял плочата на кооперацията, която строеше с него. Плочата се срути вечерта след като махнаха подпорите. Добре, че не уби някого. Така че кое с какъв цимент се е строяло през соца не можем да знаем. Дали циментът е отишъл по предназначение или на вилата на началника, също не бихме могли да знаем.
13
15
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Построеното през комунизма трябва да се разруши и да се построи наново. Калпаво е и е опасно за живота на хората.
12
1
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
ГЕРБ и ремонт - не може да бъде.
11
0
 
3
 
! Отговори
ШАРАН БГ преди 1 година
У нашенско човек колкото е на по-голяма длъжност, колкото по-вече пари взема / естествено законно / толкова е по НЕВИНЕН. С една дума - цяло село да бъде издавено, цяло село да бъде взривено, цял влак да изгори / без значение броя на жертвите/ - ВИНОВНИ НЯМА. Някой друг клошар м о ж е и да е виновен...... В братска Испания, за последните 10 години, по всички пътища в Пиренеите, бавно и методично подмениха всички метални мантинели с БЕТОННИ ! Защо ли ???
10
1
 
8
 
! Отговори
Тъпанар преди 1 година
До Анонимен
"Станишев и Орешарски също биха казали че това е чиста сличайност след като два мандата не си мръднаха пръста да обновят инфраструктурата на България."

Колега! Близо 30 години никой не си мръдна пръста да обнови нещо - искат само да ползват и да печелят...Станишев и Орешарски са само част от веригата на разсипниците-печелбари...
9
1
 
12
 
! Отговори
pensioner преди 1 година
Хубаво пишете но някои задава ли си вьпроса преди години какьв беше цимента а сега от какво се прави сега пирон влиза в него без да се криви помислете и пишете реално.
8
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Как се пише ? ОпасТност или опасност ! Явно авторЪТ на статият не знае. Иначе всяко едно съоръжение иска поддръжка.
7
8
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Станишев и Орешарски също биха казали че това е чиста сличайност след като два мандата не си мръднаха пръста да обновят инфраструктурата на България.
6
27
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Строеното от Бай Тошо е всичкото с това качество. По-добре е да се събори и построи наново.
5
25
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Борисов подаде оставка и всичко започна да се руши. По-добре е Борисов да се върне, за да оправи нещата.
4
1
 
26
 
! Отговори
Андрешко преди 1 година
Карайте внимателно по пътищата на България,защото опасност ви дебне от всякъде. Едва се махна магистралното правителство на Герб и всичко едно по едно почна да пада. По-важно беше вместо да се хвалят с новопостроени магистрали,да бяха направили ремонти на старите. Трябва да бъдат испектирани всички пътища за наличност на мантинели на опасни участъци на пътищата,за предпазни мрежи,където има вероятност от падащи камъни и разбира се всички тунели и мостове.