Mercedes си върна първото място в САЩ

Продажбите на кросоувъра GLC са се утроили през ноември
1
Mercedes си върна първото място в САЩ
Снимка: AutoMedia.bg

След двегодишно прекъсване Mercedes-Benz отново ще е най-продаваната луксозна марка в САЩ за 2016, прогнозира Bloomberg на база продажбите за първите 11 месеца.

Германската компания отчете пазарен ръст дори през традиционно слабия ноември, пласирайки 30 363 автомобила в Щатите (+1.1%). Най-голям принос за това има кросоувърът GLC, чийто продажби са се утроили.

В същото време и двата основни конкурента регистрират спад: Lexus от 1% (29 050 бройки), а BMW - от цели 18% (26 189).

Общо от началото на годината преднината на Mercedes e 18 000 бройки пред Lexus и 28 000 пред BMW, което при сегашните тенденции не може да бъде наваксано през декември, отбелязват анализаторите.

Компанията от Щутгарт си връща първата позиция на този пазар, която през 2014 и 2015 се държеше от BMW. И двете германски марки неизменно изпреварват Lexus, дългогодишния лидер в САЩ до 2011 година.

Статистиката обаче не отчита лекотоварните модели на Mercedes и дъщерната марка Smart, както и MINI, която е част от BMW. Според американските критерии те не се водят луксозни автомобили.

Почти сигурно Mercedes ще изпревари BMW и в глобалната битка за първото място в премиум сегмента. В световен мащаб обаче третата позиция е за Audi.

Още новини от света на автомобилите четете в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


1
Още по темата: MercedesСАЩ
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари