Показаха официално новата Insignia

Флагманът на Opel идва с 4 завиващи колела и нов автоматик
15
Показаха официално новата Insignia
Снимкa: Opel

След редица скици и снимки с камуфлаж, Opel най-после представи второто поколение на Insignia.

Компанията представи официално само лифтбека Insignia Grand Sport, като в началото на 2017 г. към него ще се присъединят комбито Sports Tourer и комбито с повишена проходимост Country Tourer.

Новата Insignia значително се отличава от своя предшественик - както визуално, така и технически. Дизайнът на серийния автомобил е в стила на концептуалния Opel Monza от 2013 г., а в основата му е платформата E2XX, на която е изграден и последният Chevrolet Malibu.

След смяната на генерациите каросерията на флагмана на Opel е по-лека 60 кг, а общото му тегло е намалено с до 175 кг. При това разстоянието между двете оси е увеличено с 62 мм, а това между колелата - с 11 мм. Покривът е с 29 мм по-нисък, а коефициентът на аеродинамично съпротивление е 0,26 - най-доброто в масовия сегмент.

Opel Insignia е оборудван с нова система за задвижване на четирите колела с два многодискови съединителя, които заменят предишния диференциал. Моделът е оборудван с адаптивно окачване FlexRide с три режима на работа.

Двигателите засега остават тайна, но се знае, че сред тях ще попадне 1,5-литров бензинов турбомотор със 165 к.с., както и 2,0-литров битурбо с 247 к.с. Дизелите ще бъдат с обем 1,6 и 2,0 литра. При модела ще дебютира и новата автоматична трансмисия с 8 предавки и 2 съденителя.

Снимки и видео от новата Insignia вижте само в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


15
Още по темата: Opel Insignia
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
12
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Bravo!
11
8
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
До преди няколко месеца имах Ингигния дизел от 2010г. Един ден докато карах на магистралата двигателят просто взе да трака като къртач и след няколкостотин метра бях дотам. Новият двигател е безумно скъп, а се оказа, че ги няма и втора употреба, защото блокирали и се търсят :) Скоро след това научих за поне 5 подобни на моя случай...С две дими изхвърлих колата като *** в кофата и за мен марката Хлопел вече не съществува!
10
3
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Ами някоя нова ЛАДА няма ли да видим през 21 век?!
9
13
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Aбе... имах нещастието да ми се наложи да карам кола с 1 съединител с жило, докато чакам на моята да й сменят окачването(2 дигитални съединителя - помпи).Да не псувам тука, ама не ми дреме, че плащам по 3000 лева за комплект съединител. Удобството е несравнимо. Това, че Опел най-накрая дорастнаха до тая мисъл - бавно загряват явно, изостават! Трябваше още преди 10 години да се сетят да вадят такива модели...
8
0
 
2
 
! Отговори
до 8 преди 7 години
Vauxhall
7
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Аз съм "проходил" с Кадетт. Ръждяса брутално, но вървеше добре и малко харчеше. Идеална работа ми вършеше кочинката, докато не я откраднаха. Да, кадета го гепиха някъде началото на 2000-то десетилетие о_0
6
3
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Я ***, по име е германска, но всъщност е американска шир употреба! А пък името за пазара от UK и Австралия, трепе рибата - нещо индианско беше!
5
2
 
15
 
! Отговори
горкия той преди 7 години
До Анонимен с ръждатаДокторе, да знаеш, че Опел продължиха да правят автомобили и след 1995. Може би трябва да помислиш за смяна на твоя?
4
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Не само ремонт-а, ами това ще си е чисто задвижване на единия мост.
3
17
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Дали е по-бърз от ръждата? Опел правят добри автомобили, но всички все едно са вадени от блато, ръждясват!
2
3
 
12
 
! Отговори
zeus преди 7 години
Да замениш среден диференциал с два съединителя е яка набутвация после при ремонт ;)
1
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Бива.