БДЖ бори лошия график с ремонти на локомотивите

380 млн. от дълговете на железницата трябвало да ги поеме държавата
16 яну 2017 09:37,
14
БДЖ бори лошия график с ремонти на локомотивите
Снимка: Булфото, архив

С ускорени ремонти на локомотиви ще борят ощетения график на влаковете От общо 445 млн. лв. задължения, 380 трябва да бъдат поети от държавата. От стратегическа гледна точка тези средства трябва да се доизплатят. За да има насищане на жп мрежата с влакове, са необходимо 420 млн. лв., с които да бъдат закупени необходимите мотриси.

Това каза изпълнителният директор на Холдинг "БДЖ" Владимир Владимиров в ефира на БНТ.

Още по темата

"Нашата техника е достатъчно амортизирана през последните 40 години. В последната седмица се получиха доста повреди по локомотивите, ние по принцип изпитваме недостиг. С ускорени ремонти се надяваме да възстановим нормалния график за движение на влаковете", каза Димитър Костадинов, управител на "БДЖ - Пътнически превози".

Ремонтите, които са предвидени през тази и следващата година са финансово обезпечени от държавата.

По повод разпространени снимки на заснежен влак, става въпрос за изолиран вагон, в който не са пътували пътници. Той е бил с отворени врати и прозорци още при композирането. При нас сигнали за нередности не са постъпвали, увери Костадинов. Владимир Владимиров призова партиите да включат решаването на проблемите в БДЖ в програмите си за идните избори. Нашият апел е железницата да стане приоритет, каза Владимиров.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


14
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
13
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Пътувайте от София до Кюстендил с влак и пътувайте същото разстояние в Англия или Германия.
12
0
 
3
 
! Отговори
Й преди 7 години
До ЦецоКъде сте другари журналисти? Влезте и разследвайте на ул.Вазов 3. Ще съберете материал и ще си пишете цял един депутатски мандат! Или можеби и на Вас Ви плащат за бездействие?
11
0
 
2
 
! Отговори
Й преди 7 години
До ххОх, майкоооо! Ами Занчев........
10
0
 
2
 
! Отговори
Добрия преди 7 години
До BGС тия кадърни ръководители обслужващи лични интереси!!!!!!
9
1
 
2
 
! Отговори
BG преди 7 години
Пълни лъжи, тази сутрин пътувах с влак от Карлово за Пловдив - абсолютно никакво парно нямаше във вагоните в които пътуваха и ученици на път за училише !!! Най - големите лъжци са БДЖ !!! БДЖ е вредна за вашето здраве !
8
0
 
5
 
! Отговори
ПЪРВО преди 7 години
В БДЖ ДА ПРЕСТАНАТ ДА КРАДАТ И ДА СЕ ПРАВЯТ НА ОЩИПАНИ МОМИ
7
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Само да Ви информирам, че откакто падна снега нито един локомотив не се е запалил!
6
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Питайте PR-ката на БДЖ, в София на ул. Иван Вазов 3.Ахахахаха, тя сигурно всичко "знае"! :)))
5
0
 
8
 
! Отговори
хх преди 7 години
Този Владимиров е за разследване! Съсипване на железопътния транспорт с управленски решения водещи до тотален разпад на железницата
4
0
 
5
 
! Отговори
Благоев преди 7 години
Наскоро ни съобщиха че,банките у нас са на печалба от над милиард и двеста милиона,държавата имала милиард и половина резерв ,а БДЖ е изплатило лихви на банките ТРИСТА МИЛИОНА ЛЕВА ! Уж резерва е наш,БДЖ е наше! Банките са чужди а , печалбата от БДЖ и догодина ще е за банките !
3
0
 
10
 
! Отговори
Чикън преди 7 години
В БДЖ толкова сладко се краде, за 27 години преход и милиарди потънали там имаме няколко нови мотриси и хиляди тонове ръжда. Железницата, която свързва Европа и Азия е вечно с дългове от кражби и съмнително управление.
2
0
 
10
 
! Отговори
добрия преди 7 години
Вярвате ли им, защото аз НЕ! Въпроса ми е пак: Защо при липса на локомотиви за БДЖ - Пътнически превози, БДЖ - Товарни превози отдават локомотиви под наем на ТБД - Ковачки (частен превозвач) за жълти стотинки? Нали знаеме, че и двете дружества са под шапката на г-н Владимиров (ХолдингБДЖ).Някой някъде лъже тогава.........
1
0
 
12
 
! Отговори
Цецо преди 7 години
Господа журналисти, защо не се поинтересувате повечко от БДЖ? Да проверите как са се натрупали тези дългове, при условие че според думите на директора "Нашата техника е достатъчно амортизирана през последните 40 години..." ? Също така научете и напишете какви пари годишно държавата налива в тази бездънна яма?