Дим от локомотива, свалени пътници... Пак проблем с влак

Композицията от София за Варна престоява на Червен бряг
Обновена: 8 май 2018 18:27 | 8 май 2018 17:45, Красимир Ангелов
17
Дим от локомотива, свалени пътници... Пак проблем с влак
Снимка: Булфото, архив

Дим, излизащ от машинното отделение на локомотива, е станал причината за престой на бърз влак на гара Червен бряг, съобщиха от БДЖ.

Около 15:10 ч. в гара Червен бряг локомотивната бригада на бърз влак № 2613 от София за Варна забелязва дим, излизащ от машинното отделение на локомотива.

Машинистите са предприели незабавни действия за предотвратяване на евентуално запалване като са подали сигнал до Национална служба "Пожарна безопасност и защита на населението".

В пътническата композиция пътуват около 115 пътника, които са изведени от влака със съдействието на персонала поради съображения за сигурност.

От гара Мездра е осигурен друг електрически локомотив, който ще обслужи влака до Варна.

Извънредното спиране на бързия влак от София за Варна в гара Червен бряг по никакъв начин не е застрашило живота и здравето на пътниците и превозния персонал, настояват от БДЖ.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


17
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
14
0
 
3
 
! Отговори
ХоХо преди 6 години
Само преди два дена от БДЖ Холдинг се похвалиха,че са намалили загубите ( на пари) като са отдали под наем и ЛОКМОТИВИ. Ам върнете си здравите локомотиви за да си намалите проблемите и рисковете !
13
1
 
3
 
! Отговори
Един от Северозапада преди 6 години
Този локомотив на колко години е? Май ще излезе прав бай Тошо, че това, което той е построил, сега не можем само да го боядисаме...
12
0
 
2
 
! Отговори
БДЖ то преди 6 години
Нема се пуашитеПродължаваме напред
11
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Тея Мал ни бяха стари преди 15 години, представям си сега ...
10
1
 
7
 
! Отговори
Данъчен преди 6 години
Машината отдавна е амортизирана и е трябвало да се подмени с Нова!!!??! Въпросът е къде са амортизациите по активите на дружеството!? Ако ги няма, много хора са за затвора начело с трудоустроеният за "министър" Московски който разписва документите на предприятието...............
9
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Вчера интересни неща съобщиха за кмета на Червен бряг
8
1
 
13
 
! Отговори
vlady преди 6 години
Умората на метала е неизбежна и затова годините не са съвсем без значение, също така кабелите стареят и съответно има нужда от тяхната подмяна както и от периодично пренавиване на трансформатори и електрически машини.
7
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Вальо Футболното още ли не е в затвора за безстопанственост
6
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Няма страшно, БДЖ ще сключи договор с фирма на Златев, която ще му издаде сертификат, че този локомотив никога не е горял
5
1
 
15
 
! Отговори
до Божидар преди 6 години
Както и да се поддържат, в един момент идва умората на материала по носещи части, в електромоторите почва да се напуква лака и да дават на късо и прочие и прочие. Накрая всичко остава да се държи на една боя и се разпада.
4
3
 
18
 
! Отговори
Божидар преди 6 години
Няма никакво значение на колко години са машините,важно е как се подържат!!!!!!
3
5
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Тези локомотиви са над 40 годишни. Оше колко години си мислат ше издържат.
2
4
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Детеубиецът Московски още ли не е подал оставка.
1
5
 
19
 
! Отговори
Запознат с случая преди 6 години
Какво очаквате с тези стари локомотиви???