IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Втората черна кутия: Лубиц е действал умишлено


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

11
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Така,какъв е изводът:1.Пилотите от Луфтханза повече няма да стачкуват.2.Частните мозъчни тръстове,които защитават големите корпорации отърваха пореден клиент и застраховател.3.Медиите за пореден път свършиха дезинформационната си задача.4.Франсетата за n-ти път доказаха,че са гола вода.5.Истината е,че с пукнато стъкло на пилотска кабина е много вероятно полетът да не достигне целта си.
отговор Сигнализирай
10
Масов убиец
преди 10 години
Харесвам 7 Не харесвам 7
Наистина страшна трагедия! Този психопат, масов убиец, терорист... отне живота на 150 души и почерни много семейства. Не знам неговите роднини как ще живеят с тази тежест оттук нататък. За всички те ще са родителите на психопата, който в пълно съзнание изби толкова невинни!Чудя се дали не съществува технология, която да може да поеме контрол над самолета?
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Увеличил скороста при снижение на самолета чрез настройка на автопилота,която пък била зададена от преди това при височина на полета 11600 м.,а пък се разбил в скалата на 2700 м. надморско ниво със скорост 700м/ч,тогава каква е била скороста или зададената скорост на полета преди снижението,а тя може да бъде доказана и от кутията и от наземните служби за контрол след като са го предупреждавали за такъв проблем,а само се чувало дихание и по туй го определят че бил той,а не някой друг,а отпечатъци
отговор Сигнализирай
8
180
преди 10 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Никой ли не си прави труда да разбере какво всъщност превежда, да попита някой, който има представа от материята, или може би това ви казва Google Translate?
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
да управляват самолетите от централата, като дронове.пилотите да са на земята, а самолета да се разделя на капсули при падане, които да са снабдени с няколко големи парашута. имало е такива проекти в края на 90-те, но големите компании, са ги отхвърлили като много скъпи. в днешно време вече е напълно възможно, също и от финансова гледна точна.
отговор Сигнализирай
6
еврогеец
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 8
Тия една лъжа не могат да скроят като хората!Или съзнателно правят фалове за да покажат, че нещо не е на ред,защото залога е огромен!
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 18 Не харесвам 3
Имах си аз да кажат, че от втората кутия се разбира, че Лубиц не е виновен. Представете си каква излагация ще бъде. Затова трябва да се подържа основната версия, то е ясно.
отговор Сигнализирай
4
Pepe
преди 10 години
Харесвам 35 Не харесвам 0
За пореден път Ви правя забележка за неграмотен превод и никакво осъзнаване на това, за което пишете!Пилотът не снишава самолета до 30м, защото както всички знаем се е разбил в Алпите на 1600м надморска височина, а не в Морето. Пилотиращият НАСТРОЙВА автопилота за снижение с край 30м. Разликата е фрапантна, моля ви!!
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 35 Не харесвам 1
Какво стана с черната кутия на МН17
отговор Сигнализирай
2
me
преди 10 години
Харесвам 26 Не харесвам 4
Четвъртък не беше ли вчера? Те вече да не ги разшифроват само с поглед? Щото то така започна да се получава. Явно черните кутии на Луфтханза се разчитат в пъти по-бързо от останалите.
отговор Сигнализирай
Новини