IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Пътят до Своге: 45 млн. прибрани левчета и положен асфалт за... градинки


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

60
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 10
Ми, то няма начин да не се пусне след като вече Вие от БСП сте откраднали парите.
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 10
Какъв Вожд, за Еожда Орешарски, който беше премиер ли говориш?
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 10
Гербааджиите дилектно прокарват руските интереси у нас!Искат хората да се ОТВРАТЯТ от Европа, виждайки кражбите и грабежите им!Това е истината, колкото и да триете, сикажийски мутри проклети!
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 47 Не харесвам 1
До кога фирма Трейс ще получава всички обществени поръчки за пътно строителство !? Абослютно всички знакови ремонти и строежи се правят от тях и с абсолютно всички има проблеми! В нормалните държави тази фирма отдавна щеше да е влязла в черен списък с фирми, на които да не се дават повече поръчки! Вместо това те продължават да печелят всичко!
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 22
Червени каскети, прочетохте ли внимателно статията? Всъщност пътят е строен по времето на вашето управление на БСП с Орешарски.За какъв ГЕРБ става въпрос тук?
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 7
Владо Тричков, където е сниман репортажа, е на 20+ км от Своге. Мястото на инцидента е перфектно, няма дупки и няма пропадания, обозначено е с табела за конкретната опасност и знак за ограничение на скоростта до 40. Маркировка има - кьорав да си ще видиш докъде е платното, бордюра е пряснобоядисан в червено и бяло. Автобусът е скочил от вътрешната част на завоя, където само с много специални усилия мижеш да отидеш.
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Според мен ще др окаже вярно това, но как се доказва? Има приемателни актове явно за пътя, щом е пуснат в експлоатация. Значи който е приемал без забележки не е правил проби на асфалта. А длъжен ли е по закон? Малко заплетена ситуация се получава
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 2
ПродължениеЗа насипите - същата работа. Насип се уплътнява по норматив с брой преминавания на определен вид валяк за единица площ. Което се равнява на технологично време. Обаче идва Вожда-слънце и казва пътя да се пусне предсрочно. Уплътняването веднага се дели на две, на три, на пет за да се изпълни волята Му. После защо по Тракия главата ти се удря в тавана от друсане.
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 0
За асфалта представителя на инженера изисква рецепта,в която се описват показателите,на които асфалта да отговаря.Прави се пробен участък,и пак инженера,след лабораторен анализ,може да одобри асфалта и полагането,като подпише протокола.В случая инженера се представлява от английската фирма МотМакдомалд с представител Юлиан Тюфекчиев,най близкият приятел на Николай Михайлов.
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Прането та пари става най много в стройтелството - ниското. Е става и като това в Младост и другаде във високото става и като си направиш увеселителен парк.
отговор Сигнализирай
Новини