IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Навиците, които вбесяват шефа

Нещата, които ви правят работник кошмар за всеки началник

Навиците, които вбесяват шефа

Ако сте на нова работа, е естествено да сте устремени да се представите максимално добре, за да впечатлите новия си шеф, ала въпреки че това е едно похвално отношение, само то не е достатъчно.

Истината е, че когато влезете в нова професионална среда, вие носите със себе си някои лични трудови навици, които може да харесат, но може и да не харесат на новия ви работодател. Също така съществува и риск да не притежавате необходимите опит и перспектива, за да усетите разликата.

Обстановката в един офис функционира според установена и предначертана рутина, която се базира на системи, ред, цикли, модули и процедури. Тази атмосфера формира разнообразни навици у всекиго, като е важно да имате едно нещо предвид: полезните и ценени навици изискват усилие от ваша страна, докато лошите се настаняват самостоятелно в живота ви при отсъствие на другите.

Така че, преди да се превърнат лошите привички в нещо перманентно, нека разгледаме какво не могат да понасят шефовете, за да се опитате да го промените или въобще да го избягвате.

Началството мрази когато:

Не показвате инициатива

Никой шеф не иска да бъде постоянно ангажиран с това непрекъснато да се налага да ви казва какво да правите. Това му отнема време, ресурс и внимание, които той със сигурност предпочита да инвестира в нещо друго. Това в един момент ще постави под съмнение способностите ви и ще се приеме като мързел и липса на мотивация.

Показвате прекалено много инициатива

От друга страна е добре да внимавате да не прекалявате с инициативата – без значение дали това извира от повишена амбиция, мотивация, твърде много енергия или дори от изконното желание да угодите на всички – това е един от навиците, които дразнят шефовете.

Постарайте се да не „предобрявате" задачи и дейности – това е генерално излишно и вместо да правите впечатление на съвестен служител, ще изглеждате неспособен да приоритизирате и да употребявате времето си рационално.

Измисляте извинения за всичко

Това е един от най-дразнещите за мениджърите навици. Ако търсите извинения за нещата, то значи че ви липсва доблест да поемете отговорност за свои пропуски или грешки. Трябва да сте наясно с тънката граница между извинение и обяснение и да избягвате излишните подробности, които обикновено съпътстват първото. Няма по-дискредитиращо нещо от това, все някой друг да ви е виновен и никога да не отговаряте за постъпките си.

Останалото прочетете в Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата