IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

BMW с бясна скорост се разби в подлеза на НДК


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

206
към 212
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
е дъртите дупета и русите порно-звезди, дето не си знаят настройките на X5-ците по-малко заблудени ли са? аз също имах ядове зимата, с недобри гуми ... но предно не искам никога повече :) и допреди 1989-та дедмовците ни само на FWD са бръмчали, а зимите не са били никак тежки, нали ;)
отговор Сигнализирай
205
до 208
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
Теглил съм не само млади дупета, които си мислят, че като имат ESP и TC са безсмъртни, все пак физиката не може да я надвиеш :) помагал съм зимата и на опитни шофьори които са запознати с фзичните закони :)не съм карал RWD в лоши атмосферни условия и не знам какво е, обаче когато тръгнеме с приятели за Боровец или другаде по планината всички RWD коли се оставят в града и собствениците им се качват или на FWD или на AWD :) Според мен кола до 200 коня си е за FWD, над 200 вече си е за RWD :)
отговор Сигнализирай
204
Себастиан Льоб
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 39
Минавал съм през този подлез с около 120 км/ч, но през нощта когато няма никакъв трафик и хора по спирките. И то с кола, '94 набор. Всичко зависи от две неща - какви са гумите и дъгата на завоя. А освен това зная всичките шахти наизуст, така че нямам проблеми. Предно или задно предаване, това няма никакво значение, важно е задкормилното устройство и опита :).
отговор Сигнализирай
203
към 209
преди 14 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
не е точно така, доста сериозна част от хората в средна ръка 15-годишни коли също са страшно комплексирани, засичат, скачат от платно в платно и стздават рпедпоставки за ПТП ... голяма част от тези с нови коли средна ръка се държат все едно всички са им длъжни и трябва да им пазят новичките пластмасови сапунерки ... и е ужасно трудно да се кара нормално по нашите пътища ... там, нека не се делим на бмв-исти, комплексари и прочие, пътят е за всички
отговор Сигнализирай
202
факт е
преди 14 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
факт е, че много от ГРАЖДАНИТЕ, които седят зад волана на малко по-висок от съседните автомобили са доста комплексирани хора, които от "високото" си положение започват много да си вярват в превъзходството си НАД останалите и развоят на събитията е логично да е такъв. хубаво е, че няма "цивилни пострадали" и още по-хубаво да му вземат книжката, да му обявят името, да му проверят доходите и филмчетата от камерите на рекетьорите от "видеонаблюдение" защото е сигурно, че този има доста изцепки
отговор Сигнализирай
201
към 204
преди 14 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
аз не говоря от теория, а от доста скромната си практика, карам астра ф 1.4 и е36 компакт 1.6 :)навиците са различни, няма нужда да се коментира ;) факт е, че 80% от хората навън нямат никакви навици, нито за влизане в завой, нито за излизане, нито за поведение по време на завой, нито за градско каране, нито за съобразяване с маркировката и въобще мислят с г.за сии да, ужасно много шофьори разбират, че тракшън контролът не е това, което те очакват от него по неподходящият начин ;)
отговор Сигнализирай
200
neka poglednem
преди 14 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
нека погледнем снимката и ще видим - Х3 - 4х4, стига сме коментирали предно и задно предаване... сега пък ще тръгнат коментари - 60/40, 50/50 и тем подобни... както и да е ... може да е опитал да избегне шахтата, може да имало повърхностен филм от кал и прах, може всичко.... ясно е ,че е карал по-бързичко, от колкото му позволяват личните възможност /'щото количката има доста възможности/... наистина може да се мине със 100 км/ч през този подлез, но и леко колебание на водача - и мелето е готово
отговор Сигнализирай
199
Baceto
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Haha, brao bace! Edin pyt ma kak si tree!
отговор Сигнализирай
198
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
197
до 201
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Това, което пишеш е вярно с изключение на последната част, не че и аз не съм чел тонове материал за това как RWD е по-по-най, но аз на теорията не вярвам, вярвам на практиката - ако знаеш що мерцедеси и BMW съм вадил от преспите зимите с фоксвагена, това сигурно е защото RWD позволява колата да бъде управлявана и когато поднесе - само където забрави да уточниш - да бъде управлявана на къде, към мантинелата от ляво или към канафката в дясно :)
отговор Сигнализирай
Новини