IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Строежът на магистрала Люлин: 2 години, 200 нарушения


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

24
Тлателолко
преди 15 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Такова отговорно съоръжение се налива през ноща и без осветление от група джагали. Леле майко
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Tova ne be li edin ot Boykovite proekti, s koito toi se hvaleshe?
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Абсолютни Ви подкрепям. Само пред "невинна учителка" моля да се сложи "и".
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Колко са 200 бона на фона на милоните, които са "гушнали".......
отговор Сигнализирай
20
Пресцентър
преди 15 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Не е толкова просто. Магистралата се финансира от ЕС и ако сроковете не се спазват, парите спират, респективно спира и строежа. От друга страна тази магистрала ще бъде препъни камък за Турция в кандидатурата й за ЕС защото когато отворят магистралата за движение, бедна ви е фантазията какви дефекти ще се появят още през първия месец.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
е не може плевнелиев да ги гони - нали са чингиси, същите като батко си боко!
отговор Сигнализирай
18
ERROR
преди 15 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Аз по тази магистрала няма намерение да минавам защото всичко се прави през пръсти и на око и не се знае колко ще издържи преди да се срути.
отговор Сигнализирай
17
Amenhotep
преди 15 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Аман от тия "Мапа Чингиз" бе! Всички видяха пълното безхаберие и неадекватност на тия! И само одължават сроковете и повишават цената! Та не говорим колко мизерии натворихе! Плевнелиев, изхвърли ги тия от България бе!
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
15

преди 15 години
Харесвам 22 Не харесвам 0
Докато не се осъзнаем че качеството е по-ценно от цената, само най-евтините оферти ще избират. трябва на една оферта да се гледа след гаранционната поддръжка, и неустойките да са такива че с тях ще си може да си наемем най добрата фирма в света да ни я направи пак магистралата и държавата да е на 0 в най-лошия случай. В Германия някои магистрали са от времето на хитлер и няма ограничение на скоростта по тях!Както казват хората, твърде съм беден за да купувам най-евтиното.
отговор Сигнализирай
Новини