IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

И.д. кметът се смили над билетчето, остава левче


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

65
неанонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Кой те излъга, че най-големия разход на един рейс е бензина?Та той е сигурно само 1/3 от цялата сума....
отговор Сигнализирай
64
Иван
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Иха-а-а-а, реалната цена на билетчето да е 3,50. Ти с всичкия ли си си, бе човече?!? Маршрутка, която ме вози от Обеля до Студентски град и побира максимум 20 пътника, ми струва 1,50. А за същото това разстояние трябва да дупча минимум 2 билета с градски транспорт (т.е. 7 лв. !!!!). И освен това един автобус събира поне 40 седящи и 80 правостоящи (в пиковите часове - около 180-200) пътника. На *** ли се опитват да ни правят, не мога да разбера.
отговор Сигнализирай
63
Бря
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Скоро бях на почивка в Израел. Цени в левове. Един билет 1.70 лв. при средна работна заплата - 1700 лева. Плюсове - рейс на всеки 5-6 минути,климатик, идеални пътища, чисти и нови автобуси България средна заплата според НСИ,март - 2009 - 579 лева. 1 лев билет. Плюсове - чакаш 15 - 20 минути, мръсни и стари автобуси, уж новите са втора ръка, дупки по пътищата и чалга за добро настроение. Не пътувам с градски транспорт, но си искам велоалеите, ***, не се уядохте!!!
отговор Сигнализирай
62
Рейс
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
понеже е 1лв аз за това никога не си купувам, ако дойде контрола 10лв глоба, със сигурност ще съм си ги избил! НЕМОЖЕ ОТ стадион Раковски до НДК да ми струва 1лв! За това и не си купувам билети! Да ме накарат или да ме санкционират! То това е като с КАТ дължиш им пари, а те даже едно писмо немогат да ти пуснат колко им дължиш!
отговор Сигнализирай
61
Дедка
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
За съжаление си много прав:(
отговор Сигнализирай
60
vlady
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Може евентуално в пиковите часове примерно 8-10 и 17-19 билетите да важат 1.5 или 2 часа за да се компенсират задръстванията.
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
От 46Да продължим сметкитеНека линията да се обслужва на 30 мин 20ч дневнотова прави 40 курса по 10км=400км по 30 дена =1200км по 3лв/км =36 000лв месечно.Нов автобус гори 30л/100км ,което прави 4200л на месец,грубо 8400лв за гориво.Остават 36000-8400=27 600лв от една линия за 1 месец
отговор Сигнализирай
58
sasho
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Мутрите от Столичната община пак огладняха !!
отговор Сигнализирай
57
vlady
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Предлагам нов по-справедлив ценоразпис - билет 1лв за 1 час пътуване със смяна на произволен брой превозни средства - всякакъв наземен транспорт и метро, 3лв дневна карта, 30лв месечна карта и глоба за нередовен пътник при плащане на място, 75лв за тримесечна карта, 120лв за шестмесечна и 180 за годишна за цялата мрежа. При плащане до 15 дни глобата да е 60лв, след това 120. Картите за учащи и пенсионери с 50% намаление.
отговор Сигнализирай
56
иво
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Я пък тоя. А вярно ,то май сега ще има избори за кмет.
отговор Сигнализирай
Новини