Dacia: Great Wall не ни притеснява

Не ги възприемаме като конкурент, но не ги подценяваме, заяви шеф на компанията
Обновена: 14 мар 2012 14:49 | 14 мар 2012 14:47, Диян Пенев
119
Dacia: Great Wall не ни притеснява
Снимка: AutoMedia.bg

Притеснява ли се Dacia от китайските коли, които произвеждаме в Ловеч? Могат ли моделите на Great Wall да бъдат реален конкурент на румънската марка, собственост на автогиганта Renault-Nissan?

Отговори на тези въпроси получихме лично от Жан-Кристоф Кюглер - старши вицепрезидент и лидер за региона "Euromed" (България, Румъния, Турция, Мароко и Алжир) за марките Renault и Dacia, от когото AutoMedia.bg взе интервю по време на автосалон Женева 2012.

Без да увърта 51-годишният французин, работещ в компанията от 1984 г., заяви: "Засега не, но преди 20 години корейските марки също не бяха толкова добри. Сега обаче, те са истински, добри конкуренти, така че според мен китайските производители на автомобили вероятно също ще се превърнат в добри конкуренти след време.

Те все още тестват пазара, търсят къде и с какво могат да се наложат. Китайците разполагат с огромен финансов ресурс и могат да си позволят това. Ние не ги подценяваме. Анализираме това, което правят. За нас обаче е по-важно да продължим да се развиваме, предлагайки на клиентите още по-добри коли, на още по-изгодни цени".

Кюглер визира новия модел Lodgy, чиято премиера се състоя в Женева.

"Това е седмият модел на Dacia за последните осем години - заяви Кюглер. - Всичките ни модели пожънаха огромен успех. Очакваме същото да направи и Lodgy. Увеличаваме обемите на производство, въпреки кризата в Европа. Dacia е много успешна марка, тъй като предлага най-доброто съотношение цена-качество. Dacia е умна покупка. Това личи много ясно в новия Lodgy. Той разполага с това, което никой друг не може да предложи за тези пари - седем места, сензорен дисплей, навигация, простор и качество".

Като основен конкурент на Dacia, французинът посочи марките Skoda, Seat и Kia:

"Това са нашите главни съперници на пазара, въпреки, че те не разполагат с конкретен модел, с който да ни конкурират. С Dacia ние създаваме нови сегменти и за наша радост, публиката ги приема много добре".

Dacia стана част от Renault през 1999 г. От тогава до сега румънската марка е произвела над 2 000 000 автомобила, половината от които през последните 4 години.

Най-успешно продаваната Dacia е SUV модела Duster. В завода в Миовени на час се сглобяват по 65 автомобила, като около половината от тях са от модела Duster. От пускането си на пазара през 2010, SUV автомобилът на румънската марка е продал над 100 000 броя в чужбина и около 5000 (само за 2010) в Румъния.

Новите модели на Dacia вижте в Automedia.bg


119
Още по темата: DaciaGreat Wall
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
110
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Веднага след като превключи на газ дори в тези обороти няма проблем. За да могат да го погледнат в сервиз ще трябва да я оставя да пренощува при тях, за да може да я запалят докато е студена и е в тези обороти.
15. Гуменото уплътнение на багажника се разкъса заради затварящия механизъм на 5-тата врата, който докосваше уплътнението и го разкъса. Сменен в сервиз.

Като цяло съм доста доволен от колата засега. Не ме е оставяла никъде, винаги е палила и е много удобна за шофиране.
109
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
друг път трудно и все едно не както трябва.
13. При 80км/ч на 5-та при обределено положение на *** на газта се чува едно виене. Като подам повече газ или махна крака си и спира. Преди не беше така, като започна да го прави още докато беше топло времето. Скоро ще го споделя с Митвас.
14. Когато колага е студена и запаля докато е още на бензин в интервала 950-1050 оборота двигателя не работи равномерно и има силни вибрации. Цялата кола се тресе. Не знам дали това е нормално при студено време.
108
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
се затваря леко дървено, но не е болка за умиране.
11. Жабката се разтропа при преминаване на по-големи неравности или павета; шофьорската седалка поскърцва (тежа 60кг.), но не ме дразни иначе само трябва леко да се смаже.
12. 1-ва и задна никога не са ми харесвала как влизат, дори и след смяна на маслото на 5000км. Понякога като съм на първа и тръгна да изключвам към свободна скоростния лост така се изствелва , явно е бил под напрежение. 1-ва един път влиза като по масло, друг път трудно и вс
107
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
светлини, като при насрещно слънце ако не изключа светлините в никакъв случай не мога да разбера градусите, километрите или оставащия бензин. Решението засега е... дневни светлини, но срещу 500лв.
9. Отвратителна кора на таблото точно под предното стъкло. Прекалено тънка пластмаса, която с ръка се вдлъбва без дори да е нагрята, а като се нагрее лятото става като кашкавал. След известно време очаквам да се изкриви.
10. 5-тата врата дори и след корекция пак се затваря леко дървено, но не е болка
106
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
на сантиметри до блока ми. Щом него не го засича явно не е в определен датчик проблема. Проблема започна още преди 2-3 седмици, докато беше около 10 градуса, така че не е от студа. Чакам днес да го оправят в Митвас.
7. Според Литекс Моторс маншона на преден десен накрайник е за смяна, защото е започнал да се къса (колата беше на 15000км.). Казаха че в оторизиран сервиз ще го сменят гаранционно. Скоро ще го опиша като проблем в Митвас.
8. Много лоша осветеност на приборното табло при включени
105
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
5. Задна броня в лявата си част, където се хваща за купето боята се бели, като според мен е заради прекалено притягане. Бронята и ламарината се притискат и явно от вибрациите се е обелила, като от ЛМ го замацаха с бяло и казаха "Може да го предявиш като щета към застрахователя". Изводите си ги направете сами. Интересно ако падне лака на боята пак ли щета да предявявам?
6. Проблем с парктроника (всички датчици). Един път работи, друг път не - проверката я правя всеки ден като паркирам
104
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Публикувано 11 декември 2012 - 11:44

Минах вече 18400км. с колата като засега съм имал следните проблеми:
1. Дефектни задни амортисьори още от самото начало - сменени на 200км.
2. Тропане във волана (явно карето) - все още продължава и не е отстранен проблема.
3. Оправени кори в купето, които не бяха закопчани хубаво.
4. Отлепено ляво гумено уплътнение на покрива на колата. Залепено след това.
5. Задна броня в лявата си част, където се хваща за купето боята се бели, като според мен е зарад
103
0
 
1
 
! Отговори
Dimiter преди 8 години
В тези коментари се вижда колко сме неграмотни и незнаещи голяма част от българите. Господа не забравяйте, че Китай в момента е най- бързо развиващата икономика в света. От 1990 година до сега те се развиват и усъвършенстват непрекъснато. А относно "ниското" качество на китайските продукти продавани в България-заслугата е на "добрите" български търговци, които купуват най-ефтините продукти със съмнително качество с цел реализиране на високи печалби за сметка на българския потребител.
102
1
 
1
 
! Отговори
iok преди 8 години
Българското му е майката в тея кризи. Никак не са лоша инвестиция тези коли в ловешкия завод. Според мен ще имат много голям положителен ефект за България. Съгласен съм с колегата, че Грейт Уол ще повтори успеха на други азиатски марки. А Дачия да ходят да се снимат вече, няма да има нужда да ги купуваме.
101
1
 
0
 
! Отговори
ккк преди 8 години
П.П.Хубаво ще е да не дават остри коментари и да влязат в близки отношения с китайците защото до няколко години заводите на Рено или ще трябва да затворят или да произвеждат някякви консумативи за китайците.
100
1
 
2
 
! Отговори
kkk преди 8 години
Гледам тука все тесни специалисти изказват мнение та да вметна и аз;Те и на Хюндай и на Киа гледаха с презрение и насмешка но сега не им е много смешно най вече на тези страхотни автомобилисти от РЕНО те затова и правят Дачия корейците им згънаха рената пежата и другите там страхотни марки .Сега китайците ще изхвърлят от пазара и най ниско бюджетните им, те не че другите им стават за нещо. Колко нови Рендета се движат по улиците?Рено е обречена марка Дачия е предсмартната им агония.
99
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Защо се слага общ знаменател „***” за абсолютно всичко, като се чуе Китай. Мога да ви кажа пък, че в Китай има доста високи стандарти за производство. А в случая колите ще се правят в България в модеrно оборудван и нов завод, което си е гарант за качеството.
98
2
 
1
 
! Отговори
do 104 преди 8 години
И ние в офиса имаме служебна Дачия и създава доста проблеми, да не говорим,
че откъм екстри хич я няма. И според мен малката кола на Грейт Уол е доста
подходяща за служебен автомобил, виждам я скоро масово по улиците.
97
2
 
2
 
! Отговори
kk преди 8 години
Преди да правиш такива генерални изводи вземи прочети малко, че колите са получили одобрение от ЕС, което едва ли ги прави ***, ако съдим по твоето доста некомпетентно и просташко изказване. Пък Дачията – тя е ясна.
96
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
110 Коментара за да сравняват китайско *** с РОМънско ***?!?!?!?!?!?
95
1
 
5
 
! Отговори
изберете българското преди 8 години
до 106-във Севлиево се произвеждат продукти за баня Видима -например смесители и мивки-и продуктите са със супер качество. Съвсем съзнателно избрах мивка на Видима, а не полска мивка. Имам у нас полски и български смесител-на две години са-българския си е супер, а полския почна да капе. Тоест българските продукти за баня-смесители, мивки, душове, и др са си със супер качество-и ги изнасят на всякъде
94
1
 
3
 
! Отговори
анонимен преди 8 години
Имам китайски мотор, който харчи бензин колкото един автомобил/лек/.Представям си пък колите им колко ще харчат.
93
0
 
5
 
! Отговори
история преди 8 години
Надявам се да не е като всичко българско. Когато в България започна да се произвежда качествен автомобил марка Рено, румънците не можеха и да мечтаят за производство на автомобили. Какво ли в България не се започва? Надявам се да произвеждаме поне телбод, за да не внасяме от Китей.
92
7
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
прави са Дачия да не се притесняват от ловешките коли....Никой не може да измести Дачия от върха на класацията за най-скапан автомобил. Много добре знам за какво говоря от опит. шефът ми намрази двата логана и сандерото, купени като нови, мисля, че има доста такива случай, понеже все по рядко виждам служебни дачии, сега хората купуват шевролети.А скоро ще видим и китайките масово
91
0
 
4
 
! Отговори
F-OFF преди 8 години
90
добавен от: Анонимен преди 4 часа
Мен ме кефи най-вече при китайските возила, че притежават 5-степенна скоростна кутия! Което си е лукс де....

Кажи ми, че си го писал с ирония...иначе трябва да те питам от коя планета пристигаш току що....