Движение, кафе, сън ... Как да бъдете по-енергични?

Ето няколко съвета, с които ще имате по-голям тонус
14 мар 2021 22:05, Дарена Найденова
5
Движение, кафе, сън ... Как да бъдете по-енергични?
IStockphoto

Вече година живеем с пандемията от коронавирус и честно казано усещаме страшна умора. Между безмилостните новини всеки ден, бдителността, която трябва да проявяваме всеки път, когато сме навън и еднообразието, изминалата година беше огромен енергиен вампир. Тук говорим за хората, които имат златната възможност да работят от вкъщи. Тези, които са на първа линия и всеки ден се борят за живота на другите, усещат пандемията още по-силно.

 
Все пак не е нужно да мислите за всеки ден като за нещо лошо. Има неща, които може да направите, за да повишите енергията и да си създадете щастие. И тези варианти са безопасни и естествени, което означава, че ще избегнете липсата на сън, която идва със следобедния кофеин или захарта от кафето и енергийната напитка.
 
Опитайте един от тези съвети, които могат да ви осигурят мотивация да се справите с пандемията, която изглежда ще бъде тук още дълго.
 
1. Движете тялото
 
Д-р Кейси Кели, която е медицински директор, казва, че хората не са предназначени за заседнал начин на живот. „Ние трябва да се движим и да се разхождаме“, споделя тя пред People. За съжаление, голяма част от нас работят пред компютър и денят им се състои от разходки само до кухнята и обратно.
 
Затова д-р Кели казва, че е много важно да станем и да се движим, да се снабдим с повече кислород. Това упражнение ще помогне да се създадат повече митохондрии, които са малки енергийни фабрики във всеки от нас. Освен това, движението ще подсили и имунната ни система. Кели препоръчва 30 минути на ден, като се редуват аеробни упражнения като ходене на бягаща пътечка или каране на велоергометър. Към това може да включите леко вдигане на тежести, което е от ключово значение за подобряването на съня.
 
Разделянето на вашата тренировка на множество сесии през целия ден може да бъде чудесен начин да постигнете устойчива енергия. Задайте си таймер за напомняне, за да станете от стола по средата на работния ден, за да се разходите навън.

2. График за сън
 
Д-р Илейн Рухой казва, че трябва да се стремим към 7-8 часа сън всяка нощ. Според нея, твърде многото или твърде малкото сън може да причини умора, тъй като и двете променят невроендокринната физиология.
 
Как още може да повишите енергията си, ще откриете в материала на Tialoto.bg. 

Източник: Tialoto.bg

5
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
4
0
 
0
 
! Отговори
Д-р Ливайн преди 1 месец
Новините не са "безмилостни", а все по безмислени и абсурдни, а за повече енергия, бръкнете в контакта.
3
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
До 3
Пффц.
Изядохме го отдавна.
2
2
 
1
 
! Отговори
НЕВМЕНЯЕМ преди 1 месец
Стана ли ви зелето?
1
3
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Благодарим за загрижеността за хората ценим жеста и препроръките мислещото ни се иска но сме финансово не стабилни леко липса на мотивация но може би някои ден ще започнем ценим трудът и усилията които сте положили за да мотивирате даден човек

Спонсорирани публикации