Ремонтът на трамвайните линии по "Цар Борис III" гълта 40 млн.

Общата дължина на трасето е 16 км
29 май 2017 15:00, Миглена Иванова
19
Ремонтът на трамвайните линии по "Цар Борис III" гълта 40 млн.
Снимка: архив, БулФото

Столичната община публикува обществената поръчка за ремонт на трамвайното трасе на линия №5 – по бул. "Цар Борис III" от "Княжево" до Съдебната палата.

Реконструкцията на трасето е заложена във втората фаза на проекта за интегриран столичен градски транспорт, изпълнението на дейностите по която се финансира със средства от оперативната програма "Региони в растеж" 2014-2020 г.

Очакваната стойност на ремонта на трасето с обща дължина около 16 км е почти 40,435 млн. лева без ДДС. Няма да се ремонтира къс участък от трамвайния път около Руски паметник, който вече беше обновен.

Ремонтът на трамвайния път се планира да приключи за 20 месеца след сключването на договора с бъдещия изпълнител, вижда се от обявлението на поръчката.

Крайният срок за подаване на документи е 30 юни. Офертите се предвижда да бъдат отворени на 3 юли.

Втората фаза на проекта за интегриран столичен градски транспорт е на стойност над 200 млн. лева, като предвижда ремонт на още едно трамвайно трасе - по улица "Каменоделска" от булевард "Константин Стоилов" до обръщалото в "Орландовци" с дължина малко над 3 км. Обществената поръчка за този трамваен път беше публикувана в началото на април, като оферти се приемат до утре, 30 май.

Като част от проекта за интегриран градски транспорт ще бъдат доставени и 13 нови нископодови трамвая за над 40 млн. лева.

Предвиждат се и дейности за обновяване на детски градини и училища, както и публични пространства, които също ще се финансират със средства от оперативната програма за регионално развитие.

Още новини четете на Investor.bg


19
Още от
Напиши коментар Коментари
19
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Ами хубаво е да дават линк към въпросната поръчка, защото според banker.bg сумата е 4 млн. Кой точно е недопреписал не е много ясно, защото тук може да цитират цялото обновяване на булеварда, а не само трамвайното трасе.
18
0
 
1
 
! Отговори
xax преди 1 година
ПичОве, вие знаете ли колко струва едно трамвайно трасе, та давате акъл? Вие за хиляда лева на километър го правите, така ли? Освен това, 5-цата трябваше да стане бърз трамвай, който да минава над светофарите, но като гледам се изостави тази идея, за да не се размрънка някой, че според неговата експертна оценка е скъпо. И после не било качествено - за без пари толкоз.
17
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
МАГИСТРАЛАТА ДО БАНКЯ КОЛКО ЛИ ЩЕ СТРУВА?
16
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
бай Хуйий им разрешава да крадат по толкова много за всяка ама всяка обществена поръчка.
......................
Той не им разрешава, той получава винаги дял от плячката. Лъвският пай!
15
0
 
0
 
! Отговори
ОТ ГЕРБ МНОГО КРАДАТ преди 1 година
АКО НЕ КРАДЯХА ТОЛКОВА МНОГО, МОЖЕШЕ ДА Е НАПОЛОВИНА ПО-ЕВТИНО.
14
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
А кръстовището на Руски паметник включено ли е в плановете, че вече се напука? Нищо, че не са минали и 2 години от послединя ремонт, а и гаранцията за инфраструктура по закон би трябвало да е повечко.

За едни приятел питам...
13
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
И сега авторката на статията и редакторите ѝ да ми обяснят, как в проект за 40,435 млн. лева без ДДС савключени и 13 нископодови трамвая за над 40 млн. лева.
Пътя без пари ли ще се ремонтира, или цената на проекта е всъщност 80 млн лева?

Ай по-стегнато, знам че обиате да пишете, ама и да се внимава трябва.
12
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Хайдееее, за третото Фнуче на Картофка втори апартамент се пече. Браво Катофке, баси цената!!! Кой ще провери, колко от парите ще се "усвоят"? Никой!
11
0
 
6
 
! Отговори
практичен преди 1 година
някой може ли да обясни какво значи интегриран градски транспорт
10
0
 
11
 
! Отговори
Fandal преди 1 година
Най-тъпото е, че хората не разбират , че като се краде се краде от нашите джобове !!!

От корупцията страдат всички!!!

Всички пътуват и рискуват по калпаво ремонтираните пътищата ( от простия човек до далаверджията)
9
1
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Само се питам как при бай Тошо е направен път до всяко село като тогава е имало някакви стари камьони или багери никаква техника,а сега сме 21 век какви ли камацута какви машини произведоха хората и не могат да закърпят дупките не нов път да направят,представете си на какво положение сме с Бай Хуйий.
8
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Ама нали сте прост народ българите и не можете да си направите сметка ,то банки ли не фалираха то какво ли не беше и си седите и си мълчите и тия 240 души ви правят на маймуни по най наглия начин ,майтапят си се с вас вече и публично и по телевизия се вижда че е там за да се накраде а вас с 70 евро пенсия за месец ви обере.
7
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Тунела витиня хемус почват ремонт пак ще видим след месец ,дали като в тунел Ечемишка 109 лампи струват 390 000 Хил лв ,дали лампата която струва максимум 100 лв дали в фактурата ще пише някакви хиляди левове ,е никога няма да има пари в България докато бай Хуйий им разрешава да крадат по толкова много за всяка ама всяка обществена поръчка.
6
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Пуснете всяка обществена поръчка по бТВ и нова телевизия да се знае публично от всички фирми да го видят всички хора кой ще даде най добра оферта ,а то вие само в парламента го знаете и си кажете директно коя фирма да почва а това са нашите пари боклуци несретни,защо питам всички обществени поръчки не се показват по новините.
5
1
 
11
 
! Отговори
Трол Горянин преди 1 година
40 млн ?? Някои гълтат като за последно , да се успокоят малко нали тамън взеха власта имат още 4 години
4
1
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Дайте поръчката на мен аз ще го направя за 10 милиона ,ама не пак е дадена поръчката на някоя фирма близка до Герб и 20 % за тях от тия 40 милиона,после като тръгне разследване къде са отишли тия пари пак КУЧЕ ВЛАЧИ РЕЙС ДИРЯ НЯМА, същото като тунел Ечемишка 109 лампи 390 000 лв,а те са по 50 60 лева парчето и всичко е направено максимум за 50 Хил лв ,а 340 000 Хил лв КУЧЕ ВЛАЧИ РЕЙС ДИРЯ НЯМА.
3
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
С тия пари до Перник ли ще е трасето?
2
1
 
9
 
! Отговори
Циклоп преди 1 година
Това е най-добрата линия в София! Вместо да се съсредоточат по мизерните линии , те намериха лесното тука.

Една сигурна далавера. Язък, че сме член на ЕУ - няма по-мизерна столица от София. Проблемите се замитат и правим само метро и тук таме някой булевард

Вижте Тбилиси и Грузия за какво чудо става въпрос
1
0
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Хаха, отново стана време по бул. България да се направи ремонт, повече от година не са сменяли релсов път...