За пешеходци или синя зона е тротоарът? Преценете сами!

Синята зона на "Скобелев" – пешеходците "прелитат"
Обновена: 13 фев 2018 16:19 | 13 фев 2018 07:10, Боряна Павлова
58
За пешеходци или синя зона е тротоарът? Преценете сами!
Снимка: Helpbook

Тротоарът от страната с четните номера на бул. "Генерал Михаил Д. Скобелев" е почти изцяло разрушен, заради разположената там Синя зона, сигнализира гражданин в Helpbook.

"Вижте на снимките на какво е заприличал тротоарът от страната на четните номера в началото на "Скобелев", точно пред очите на европейския политически елит", призовава сигналът.

"Или може би това е умишлена атракция от страна на организаторите на българското председателство на Съвета на Европейския съюз, че да могат европейските ни гости да оценят нещата, които за тях са даденост, като например неразбитите тротоари в техните държави", продължава още изпратилият сигнала.

От снимките се вижда, че тротоарът - зоната, която е уж запазена за пешеходци, е абсолюбно неизползваема.

"Уважаеми Дами и Господа от Център за градска мобилност, вашите служители не забелязват ли какво се случва с бордюра и тротоара на местата за паркиране, които са част от Синя зона?", пише в сигнала. 

Оказва се, че не просто никой не обръща внимание на пешеходците, но и сигналите са най-вече за слагане на скоби или нередно паркиране.

"Честно казано, изумен съм от факта, че неглижирате разрушаването на общинска собственост, при положение че сте общинско търговско дружество със 100% участие на Столична община в капитала на дружеството", обръща се сигнализиращия към Центъра за градска мобилност.

Вижте снимките от мястото на Helpbook.info


58
Още от
Напиши коментар Коментари
48
0
 
0
 
! Отговори
3M преди 6 месеца
Не трябва да има автомобили върху тротоара!
47
0
 
3
 
! Отговори
ин ституцию преди 6 месеца
градска мобилност години наред лaпа парички както и апи и всички държавни институциики където си клатят крачетата с връзки и чакат да стане 5 да си ходат ...защо за целия преход никои не направи нищо а едвам едно метрото наполовината нема паркинги около иделния център нема инфраструктура нема нормален градски транспорт особенно в някой крайни квартали после проблема е що семейство с 4 човека е по лесно да си кара голфа на газ и по евтино отколко да даде 200 лева на СКГТ
46
1
 
4
 
! Отговори
2 преди 6 месеца
Светофарните уредби не са в помощ на щешеходците, а в помощ на автомобилите. Трафикът се вкарва в центъра, за да се пълнят платените зони, не се правят паркинги, велоалеите не се изграждат, а се чертаят, да не забравяме, че една от основните функции на транспорта все пак е социалната и т.н. В този дух мога да продължа още много и с конкретика, но не това е въпроса, въпроса е тези некомпетентни послушковци да си заминат час по-скоро, за да си оправим града.
45
1
 
4
 
! Отговори
1 преди 6 месеца
Такааа, София няма адекватна транспортна политика от години, нито пък някой от ръководните кадри (кмет, зам. кмет, архитект, общински съвет, транспортна комисия и т.н.) имат идея за какво става дума - само изпълняват нарежданията от началника - основно за одиране на повече пари. По такава заповед вдигнаха билетчето, което беше лев - без реални аргументи, а сега не се отказват от скъпия билет. Цялата транспортна организация се прави срещу пешеходците за удобство на шофьорите.
44
2
 
4
 
! Отговори
Млад шофьор преди 6 месеца
Тенценциите в европейски мащаб са за намаляване на колите в големите градове, увеличаване на транспорта с велосипеди, въобще хората се опитват да се придвижват по алтернативни начини, само Бай Ганьо ако можеше, щеше и с две коли да ходи на работа. В 90 % процента от случаите шофьорите в София са по един в кола. Време е да се забранят коли със стандарт по стар от ЕВРО 5, пък да видим дали ще има толкова коли в София. Хем ще намалее малко и този безумен трафик и мръсотия от автомобилите.
43
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
До Само един шпрайт
Аз пък ще те разочаровам защото ходя почти навсякъде пеш, особено на работа. Затлъстелите тлъстуги, като теб които не си вадят задника от колата не са критерий, а начинът им на мислене е направо жалък. Тротоарите са за пешеходци и това дали на теб не ти харесва няма абсолютно никакво значение! И както каза има и градски транспорт, не е нужно само кола да се ползва....
42
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
До PILOT
Нещо си се объркал, защото селяндурчетата се навират в крайните и долни софийски квартали...почти няма такива в центъра, освен ако не са под наем или не бродят по Витошка...
41
1
 
7
 
! Отговори
Край преди 6 месеца
Колкото е застроена София - толкова - блокове няма да събаряме. Колите трябва да станат толкова колкото може да поеме града за ЗАКОННО паркиране. Сега 1/2 от колите са паркирани в градинки, тротоари, площадки.
Колите в София на 1000 жители - 560 в Берлин -340
София има повече коли на 1000 жители от Лондон, Прага, Виена Кьолн
Абсурдистан
40
10
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
До PILOT 40

Както всеки комунист и ти си неграмотен и от село. Причината е следната. Неграмотните архитекти на Тодор Живков направиха отвратителни квартали като Люлин, Младост, Дружба , Обеля и др. подобни. Тези квартали се строяха на голи ливади и можеше да има всичко като паркинги, гаражи, театри, кина , училища , детски градини и т.н. Те бяха най обикновени спални и улици по които не могат да се разминат две коли. Отделно , че тези ливади имаха собственици и сега си ги получиха.
39
8
 
14
 
! Отговори
PILOT преди 6 месеца
Проблема е в збърканата ни държава :
Затвориха предприятиятя и с.еляните хоп в София , но не къде да е а в центъра
Цялото ново строителство между старите постройки и градинките и много парко места изчезнаха .
Всички новопристигнали чиновници и на работа в центъра ....
Защо преди 20г. нямаше такива неща и нямаше сини зони и т.н.
Сега няма въздух София стана гето да ни е честито нали е демокрация :-)
38
0
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
как хубаво се отразява НДК в локвата на снимката :))
37
1
 
19
 
! Отговори
vse edno преди 6 месеца
До Само един шпрайт: виж, мога да заобиколя колата...мога да мина и като се покача на предния капак, таван, задния капак....всякак мога, вярно е. Но просто тротоара е за пешеходци, а платното е за коли. Просто и логично. Поне в другите държави.....тук всичко е извратено и безсмислено. Даже и тези коментари са такива.....
36
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Нищо ново. В БГ тротоарите са масово разбити от д3били паркиращи върху тях.
35
22
 
7
 
! Отговори
Само един шпрайт преди 6 месеца
Виж сега, ако има кола на тротоара, а ти отиваш до Кауфланд пеш, винаги можеш да я заобиколиш по улицата. Докато аз, с колата, не мога да заобиколя кола паркирана на улицата по тротоара. Затова е по-добре и по-удобно за всички колите да са паркирани на тротоара.

До гражданин: Като не можа да ми обориш тезата с аргументи, започна да ми правиш анализ на личността и след това да нападаш тази твоя интерпретация на моя характер. Добре. Ще те чета с интерес. Забавен си.
34
1
 
8
 
! Отговори
Валхала преди 6 месеца
До Само един шпрайт
Един безмерно прост и профански коментар.
33
1
 
12
 
! Отговори
vse edno преди 6 месеца
До Само един шпрайт: и още нещо...предполагам, че така говориш, защото спирките на всички видове градски транспорт са пред дома ти, та директно скачаш от балкона в превозното средство - никакъв тротоар не ползваш, къде ти - или пък се мяташ с парашут в колата ти. Пък ако спирките са далеч, използваш парапланер....
32
1
 
12
 
! Отговори
гражданин преди 6 месеца
До Само един шпрайт

За съжаление си човече. Предполагам (а и това лъха от думите ти), че си много нещастен.
Ако живота ти се ограничава с придвижването с кола от точка А до точка Б, то ти наистина сам се ограничаваш...ама много се ограничаваш. А най-забавното е, че сякаш даже си мислиш, че превъзхождаш някого с нещо...наистина чутовна самозаблуда. Да си въобразяваш, че недостатъците ти са предимство :):):)
31
1
 
5
 
! Отговори
vse edno преди 6 месеца
До Само един шпрайт: интересно тези движещите се фигурки по тротоара, къде ли са се запътили....или може би са извънземни. И да, пеша ходя на разходка /не само в парка/, до близкия магазин, до кафенето, до съседната сграда,...изминавам по 5-8 км всеки ден пеш. В цивилизования свят тротоарите са за пешеходци! Те затова са и измислени. А, и до Кауфланд ходя пеш....
30
0
 
10
 
! Отговори
Чичо Тони преди 6 месеца
Елементаро Уотсън. И синята и зелената зона са за алчните общинари. За Софиянци е голия ...
29
32
 
3
 
! Отговори
Само един шпрайт преди 6 месеца
До vse edno: Ти на работа пеш ли ходиш? В София се пътува от едно място до друго или с кола, или с градския транспорт. Никой не ходи на работа пеш. Никой не ходи на болница пеш. Никой не ходи до Кауфланд пеш. Никой не ходи до Витоша пеш. Никой не ходи до центъра пеш. С кола се ходи до парка и в парка се ходи пеш. Но по улиците където и да искаш да отидеш се ходи с кола или с градския. Всички тротоари трябва да станат паркинги.