Преди време рекламата беше забранена с мотива, че е прекалено дръзка, за да бъде гледана от младежите, които пътуват с метрото.
Снимката се появи на корицата на известното списание Harper's Bazaar през август и ще излезе и в японската му версия след месец. На нея Бритни е съвсем гола, с кръстосани крака и ръце пред гърдите, бременна в седмия месец.
Първоначалната уговорка между издателите на списанието и шефовете на метрото е била да се прикрие една част от тялото на г-жа Федърлайн с надписа “Извинете ни, че прикриваме част от прекрасния образ на една бъдеща майка”.
След това обаче от списанието решават, че така се нарушава цялостното внушение на фотографията и отказаха да сложат съобщението.
След като рекламата вече е факт, тя събуди различни реакции у пътуващите с метрото, допълват информационните агенции.
“ Това е образът на съвременната жена”, смята 19-годишният студен Томоки Ишикава.
“Не разбирам защо една бременна жена трябва да си показва корема, вместо да си седи вкъщи и да се грижи за себе си”, казва 83-годишната Тсуяко Егашира.
Такуро Шимицу пък, по-млад от г-жа Егашира с няколко години, обяснява, че така се обръща вниманието на младите в Япония към раждаемостта, която е една от най-ниските в света, и няма нищо против такива снимки.