Предполагам затова сериозните медии се уповават на неговите думи.
При криза не се инвестирало в пътища, ами в реално производство .... брей, колко гениално и колко разбираемо казано...
А кой ще инвестира в реално производство. Защото ние сме в условията на пазарна икономика. Правителството няма как да разкире нови-държавни производтствени мощности. Такива трябва да отвори частният сектор, т.е. трябва да има инвестиции. А не мога да си представя кой инвеститор ще си даде парите в една държава, която няма нормална инфраструктура и износът на стоки ще струва много пари. Образно казано, ще излезе златен.
Аз пък смятам, че без пътища и жп линии, няма как да направим свястна икономика. И при положение, че тези пътища и магистрали не ги плащаме ние (не излизат от нашите данъци), а са от Европейския съюз, не виждам какъв е проблемът да ги направим. Т.е. българите не плащаме с наши пари, а си строим пътища с чужди.
Явно противниците на Правителството не искат да има магистрали, защото после ще дойде резонния въпрос защо те не са ги направили, когато са били на власт.
И освен, че е добре за икономиката да има пътища, магистрали и жп линии, аз като шофьор също искам да има.
Като си спомня какво представляваше да идеш до Бургас (особено лятото), чак лошо ми става...
Какво да се прави, аз съм един обикновен юрист. А Мишо Шамара е спец, чието мнение се чува навред в държавата.
Сега остава да каже откъде да се вземат парите за АЕЦ Белене и да започваме да правим ...
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.