IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Страхът е оправданието на робите...


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

5
нестъпващ в метро
преди 11 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Объркал си се авторе, такива хора се създават в държаната ни вече 24 години. Политическата класа иска мнозинството гласоподаватели да не мислят, а да гласуват за каквото им се каже.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
Човека не е виновен. Това е всеизвестен психологически трик на големите супермаркети. Отиваш да си купиш нещо а то е пратено на другия край на магазина. Докато го намерищ харесваш и си купуваш още 2-3 неща докато минаваш покрай тях. Така че размедтването не е случайно или поради некадърност. правят го съвсем умишлено за да си увеличат продажбите и наистина има ефект. Особено за хора които не са тръгнали да пазаруват точно определени неща написани на листче.
отговор Сигнализирай
3
Непазаруваща в МЕТРО
преди 11 години
Харесвам 20 Не харесвам 4
Хм... не мисля, че имаш право да обиждаш един работещ за хляба си човек.Кой си ти? Нещо повече ли си от него? Мисля, че не си.Не харесваш големите вериги магазини, създавали роби, смачквали хората... ти над това ли си? Ми не, не си, щом ползваш услугите на тези вериги за собствено-джобна изгода. На това му казвам лицемерие.
отговор Сигнализирай
2
простак
преди 11 години
Харесвам 13 Не харесвам 12
ми напротив, автора е АБСОЛЮТНО прав.При това служителя като такъв е задължен да може дад даде смислено обяснение за подредбата и да упъти дори клиента кое на къде е разместено.Иначе мен в токъв случай ме губят като клиент.На запад всеки клиент се посреща като господар, тук като досадник.
отговор Сигнализирай
1
Простичко е
преди 11 години
Харесвам 42 Не харесвам 6
Човекът не е страхлив, а отегчен от *** с претенции. Ти като си толкова умен и смел не си ли наясно, че:- това с "разбърканите" стоки е маркетинг. Докато обикаляш да търсиш "нещото", си купуваш и други неща. Просто е.- Метро е евтин хипермаркет и не е за претенциозни клиенти на които трябва да се правят метани. Всичко се плаща.- ръководството 100% не се отчита на чистачите за разместванията в магазините.- за парите, които получава, човекът е бил прекалено търпелив с теб.
отговор Сигнализирай
Новини