IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

"Мръсни" дизели за Източна Европа, бензинови бракми - за Африка


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

85
Do Skk
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
Как да ти обясня най-простичко за СО2...СО2 е нужен за живота на Земята, но в определени граници, които отдавна са надвишени и затова по цял свят се мъчат да ограничат замърсяването с СО2. При колите целта е да се смъкне замърсяването с СО2 под 100 г/км, но нещо не успяват. Бензиновите замърсяват повече с СО2 от дизеловите, а за тези на газ не знам колко замърсяват, но едва ли е малко.
отговор Сигнализирай
84
Skk
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 7
До 69. Да колите на газ бълват CO2 и водни пари. А дали CO2 е отровен според теб? То и ти бълваш СО2 ама никой не те пита. СО2 е задушлив газ а не отровен за разлика от СО. На всякъде газ е щадящо гориво с преференции от държавата. Знаеш ли защо в България не е?
отговор Сигнализирай
83
Перко Изперков
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 8
добре де защо нищо не се казва за колите на метан???Колите на метан практически са най -чистите автомобили!Както добре знаем при изганянето на метан се отделят 2 неща ...чиста вода и въглероден двуокис!Ако си съберете тези две неща може да си направите газирана вода!Защо нищо не се казва по въпроса?Да не би всички да си направят колите на метан и от евро 2 да станат евро 7 и лошите да печелят яко от природния газ ..метана.
отговор Сигнализирай
82
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
Всички говорят за нови коли. Никой дори и не споменава за нови пътища. Що не въведат задължителни евро норми и за пътищата?
отговор Сигнализирай
81
ОТ
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Ще чакам да почнат да ги подаряват новите .
отговор Сигнализирай
80
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
При колите преди Евро 5, дизеловите замърсяваха с ФПЧ повече от бензиновите, за които тогава нямаше норми за ФПЧ. Евро 5 е от 2009-2010 години. С Евро 5 въведоха норми и за бензиновите, които са като на дизеловите коли. Точно праховите частици са проблем в България, когато започне отоплението с твърдо гориво.
отговор Сигнализирай
79
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Скоро електричка няма да си взема. Не се хабете!
отговор Сигнализирай
78
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 7
Дизеловите коли по стандартите Евро 5 и 6, замърсяват по-малко от бензиновите. Само азотните окиси са изключение и точно те са проблема на Германия в момента - ЕК ще ги глобява. В България няма никакъв проблем свързан със замърсяване от колите. Никъде няма, вкл. и в София.
отговор Сигнализирай
77
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 14
Аве, за децата си мислиш ли?! Тях от колко години живот ще лишиш, че да живееш удобно в 21-ви век! Като искаш да живееш в 21-ви век започни да мислиш като "бял" човек от 21-ви век! Неандерталец! В 21-ви век живее само нещастното ти тяло! Акъла ти някъде далеч назад е останал при динозаврите! ***!
отговор Сигнализирай
76
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 16
Съгласен съм да платя цената на замърсяването с няколко години от живота си, но това, което преживея да го живея удобно и цивилизовано като в 21 век, место да живея малко повече, но в каменната ера. За няколко години повече живот, не бих живял в пещера, облечен в кожи край огнището. Предпочитам удобното жилище, банята, спалнята, климатика, удобния автомобил, искам да мога когато поискам да прекося със самолет хиляди километри за няколко часа. Който е съгласен да се лиши от всичко това да каже.
отговор Сигнализирай
Новини