IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

"Мръсни" дизели за Източна Европа, бензинови бракми - за Африка


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

75
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 27 Не харесвам 5
Ако забраним изобщо колите и се върнем към каруците, ще е най-екологично.
отговор Сигнализирай
74
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 29 Не харесвам 1
Каквото и да ви говорят, става дума за пари. Просто този, който финансира и подстрекава цялата тази псевдоекологична кампания против дизелите, ще спечели огромни пари.
отговор Сигнализирай
73
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 9
Да ме прощават немските пхихопати, но не би ли следвало да си унищожат продукцията, вместо да я продават и да продължават да тровят хората?
отговор Сигнализирай
72
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 8
Пак препечатвате руски сайтове и пишете пълни глупости!Нови автомобили,произведени в Германия....превишаващи 40 ПЪТИ НОРМИТЕ за отработени газове!?!?!?!?!?!40 пъти по-високи норми нямаха дори стандарта Евро -1.Това можеше да се случи САМО с бракмите, произвеждани в ссср!Застанете до един нов дизел на Мерцедес или БМВ, няма да усетите дори, че мотора работи, абсолютно никакви вредни емисии, SRC катализаторите си вършат а работата ПЕРФЕКТНО!
отговор Сигнализирай
71
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 6
Дизел, който харчи 5,5 на сто замърсява точно толкова колкото бензинов двигател, който харчи 9 на сто. Крайната сума на емисиите при изминаване на равно разстояние е еднаква, дори може за дизела да е малко по-добра.
отговор Сигнализирай
70
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 3
Подготвят ни за приемане на административни мерки, с които да ни накарат да си купуваме нови автомобили, ама на мен не ми увеличават заплатата като на депутатите - няколко пъти по стотина лева годишно. Просто едно лоби е решило да ни накара да плащаме повече, за да притежаваме автомобил - сега води кампания в медиите, която ще подготви стадото да приеме това, което ще гласуват по-късно политиците.
отговор Сигнализирай
69
Айдеее, пак се почна
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Мине не мине и току преведат някоя манипулативна статия,без никакво покритие,че и тоя, къде е превеждал изобщо няма и грам представа от материята,но....тряя се изкарват парици....Една кола, без значение на какво гориво е, ако мотора не е изряден, ще вади и метални стружки,не само пушециПроблема е,че сме отчайващо бедни и сме принудени да купуваме и караме на хората ***, не вярвам някой , ако има достатъчно пари, да си купи стара морга.....
отговор Сигнализирай
68
Ю кортес
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
В София виждам повече луксозни нови коли от колкото в мюнхен
отговор Сигнализирай
67
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Замърсяването от колите не е проблем в България, за разлика от Германия, но винаги може да се направи още нещо, за да е по-чист въздуха. На първо място държавата трябва да спре кражбите на катализатори, за да може колите в България да са с изправни катализатори. Сега човек може да избира - да остави ли катализатора, за да му го откраднат и в най-неподходящия момент даму го откраднат и да осатне за известно време без кола или сам да го свали без допълнителни щети по колата, както при кражбата му.
отговор Сигнализирай
66
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
В София по улиците има около 50 пъти по-малко коли движещи се по улиците в сравнение с голямите градове в ЕС съответно няма замърсяване от колите, което да е над нормите. Колите са 50 пъти по-малко поради факта, че немците ги използват около 10-15 пъти повече и имат почти два пъти повече коли на човек от населението. В обратна посока е фактора лоша организация на движението в София, което увеличава движещите се коли по улиците около 2-3 пъти. Затова в София няма наднормено замърсяване, а там има
отговор Сигнализирай
Новини