IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Фолксваген, Мерцедес…. Как старата германска слава залязва


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

65
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
"ОТ Голф 2 са произведени сигурно 60-70 милиона бройки.А от ладата колко? 2 милиона дали има?"Volkswagen Golf Mk2 = 6.3 милиона(уикипедия)ВАЗ 2101 = 18.9 милиона(пак уикипедия)Golf 2 was the UK's 12th most popular car with almost 50,000 sales.(source: wikipedia)
отговор Сигнализирай
64
Преход - коли на ток
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Работниците сглобяващи двигателите с вътрешно горене и агрегатите, свързани с двг-то ще станат все по- излишни.
отговор Сигнализирай
63
Америка е ...
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 23
Най-великата и добра в технологиите, и иновациите на земята. Телефони, атомни бомби, интернет, компютри, автомати, самолети. Без Америка, модерния свят 20/21 век, нямаше да е такъв какъвто е.
отговор Сигнализирай
62
Варта
преди 5 години
Харесвам 19 Не харесвам 12
Ами така е. Преди Стив Джобс да представи Айфона, никой не вярваше че брандове като Нокиа, Блакбъри ще залязат. Цялата смартфон индустрия се преобърна. Сега Елон Мъск представи Сайбъртрак и 300000 си го поръчаха след втория поглед! Големите фирми са стресирани, разбираемо е! Сега ще започне надпревара в електричките. За жалост швабите не са съвсем в час. Ще гледаме Мерцедес само по ретро-парадите ако не се стегнат. Факт.
отговор Сигнализирай
61
Инж
преди 5 години
Харесвам 19 Не харесвам 2
До АнонименПроектирам автомобилна електроника за големи компании. Също помагам на клиентите за внедряването й в техните изделия. Мога до утре да обяснявам за заложените слаби места (не пропуски) в електрониката и механиката на десетки модули. Не се гордея с това, нито се срамувам. Върша си работата по зададени изисквания.
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
До ЕлемагВсичко е оптимизирано за по нисък разход, повече коне от единица обем и тн!Едно време тактовете впръсквания бяха далеч от сегашните. Необходими са подобрения и електроника, механиката се изчерпа около началото на90те на миналия век. Проблеми с електроника никога до сега не съм имал. Никой не иска да кара 2,0 дизел с 50 кс или еквивалентен бензин
отговор Сигнализирай
59
Koko
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 13
Hundai smaza avtomobilnata industria.Vseki vtori avtomobie e Hundai Tucson v Germania
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
До ИнжОх, гледам къв си инженер. Ами те се предлагат с различни гаранции Инженере. Един и същи модел може да варира от 2 до 5 или дори 12г. Как изчисляват за всеки отделен автомобил? Карам втори нов личен автомобил, първия го въртях 11г, без никакви ремонти, 2-3 тампона и некви консумативи. Ти какви наблюдения имаш? Или само чутото от комшийката?
отговор Сигнализирай
57
Елемаг
преди 5 години
Харесвам 20 Не харесвам 5
Продължавам нататъка:Повечето ДВГ караха над 40 години само с една бобина.Някой двигатели седят по музеите с над милион километра.Няма логично обяснение сега да набият бобина на всяка свещ...Обяснението е да ходиш на диагностика...Като ненормален.Просто за да ти кажат коя бобинка е и да си я плащаш!!!Всички майстори ще ви кажат,че механичните бензинови помпи караха с години.Сега с електрическите само се трошат платките и просто давате пари за цяла СКЪПА помпа.Искате ли да продължавам?
отговор Сигнализирай
56
БАСИ
преди 5 години
Харесвам 24 Не харесвам 0
Нищо не залязва, просто си изнасят производството в Турция, Чехия, Словакия и Русия, а в Германия остават само високотехнологичните производства. Това заглавие е малко отклоняванe на вниманието от нашия провал със VW.
отговор Сигнализирай
Новини