IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Дават на концесия софийското летище


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

19
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Летищата във Варна и Бургас не са с частни оператори, а с частен оператор, покровителстван от държавата, който се нарича ***. Сещайте се кой ще бъде и "частния" оператор на софийското летище. Важното е обаче да се разиграе цирка няколко месеца преди това да стане факт.
отговор Сигнализирай
18
до "Икономист&a
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
за какъв монопол говориш бе пич. става въпрос за летище София !! трябва да се подобрят нещата на летището защото в момента се съсипва
отговор Сигнализирай
17
#11
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Абе то по-добро развлечение от това наистина няма, дори и да не чакаш. Но ако ти е празен джоба ще те видя какво чак толкова ще си напазаруваш. А това си е жив монопол. Ако не ти харесва летище София да не би да идеш до Варна за да отлетиш. Като толкова им трябва летище на концесионерите защо не си построят тяхно ами се на държавните работи се хвърлят. И като е апетитно и могат да се изкарат пари защо не инвестира държавата или сугурно един частник има повече пари отколкото цяла държава.
отговор Сигнализирай
16
до "Икономист&q
преди 14 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Благодарение на такива некадърни и недоучили "икономисти" като теб, България се радва на услугите на частния монопол. В часовете по микро и макро - не проумя ли че частния монопол е харакири за един народ ? Държавата била лош собственик ! По-голяма глупост не бях чувал. МОНОПОЛА ТРЯБВА ДА СЕ ДЪРЖИ ОТ ДЪРЖАВАТА и от никой друг, най малко заради социалната справедливост. Аз за разлика от теб не искам държавата да се превръща във финансов донор както е сега. Каквото смъкнат от кожите ни- НАВЪН.
отговор Сигнализирай
15
Един
преди 14 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
И като са с частни оператори Варна и Бургас, да не би да са ги развили? Това е поредният пладнешки обир!
отговор Сигнализирай
14
анонимен
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
По-голям *** от Трайков няма ! Бойко да му тегли ритника час по-скоро.
отговор Сигнализирай
13
Икономист
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 11
8, точно сега не само се краде на летището, но никой не го интересува за качеството на услугата. Много по добре е държавата да вземе 400-500 милиона лева за концесията, а услугата да се подобри значително! Стига комунизъм с държавни фирми! Държавата трябва да определя правилата на бизнеса, а не да бъде собственик!45 години комунизъм доказаха, че държавата не може да бъде добър собственик! Сегашният директор на летището се държи все едно е собственик без да е инвестирал и един лев собствени пари
отговор Сигнализирай
12
ДС
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
ДДС-то в България трябва да стане поне 50 % защото пари в държавата постъпват само от данъци. Всичко се дава, продава на разни знайни и незнайни офшорки, в голяма част с български собственици, регистрирали фирма на някакъв остров. БГ-то става островна страна. Тук спокойно може да инвестираш 1 $ и да станеш милиардер без да ти се наложи да лъскаш ябълките.
отговор Сигнализирай
11
Икономист
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Цените за летищните такси могат да се определят от държавата и без летището да е държавно, но ако се привартизира летището качеството на услугите може да се качи значително!В Европа летищните оператори все повече живеят от наем на помещения и все по малко от летищни такси. Има случаи дори, когато таксите се намаляват значително за да се увеличи оборота на летището и така да се генерира по голям оборот в магазините! Когато човек чака, няма по добро развлечение от това да пазарува...
отговор Сигнализирай
10
AZ
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Новини