IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Автобусният бранш пред фалит, иска финансиране


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

26
Инфо!!
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Вчера слушах изказване на депутат:Ще фалират , като не са спестявали и заделяли пари на страна кой им е виновен.Да са си правили сметката
отговор Сигнализирай
25
69157
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Все повече социализъм избива в исканията на капиталистите. Този вирус действително преобръща живота ни на 180 градуса. Изправяме се пред необходимостта от стриктна регулация и преструктуриране в редица сектори, където има пренасищане на играчи - туризъм, прревозвачи. С повече гъвкавост, изобретателност и взаимопомощ всеки може не просто да оцелее, но и да напредне в тези времена. Обменът на опит и успешни практики с колеги от други страни може да събуди нови решения.
отговор Сигнализирай
24
тол такса
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
И този бранш е напомпан до спукване балон като туризма.И нали се сещате, че и в двата бранша собствениците са едни и същи, лошо прикрити зад подставени лица.В последните двайсетина години разцъфтя, процъфтя и узря, автомобилният превоз на пътници и товари. Магистрали му построихме!В същото БДЖ - екологичният, по-ефективен и безопасен превозвач е на командно дишане. За да си внася чужди отпадъци, на един Кап *** държавата му хариза товарните превози.И сега 60/40 искат!
отговор Сигнализирай
23
Йончев
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Помощите от държавата не стигат до обикновените хора, а само до Пеевски. Българската държава уби бизнеса който я хранеше и това ще има сериозни последствия.
отговор Сигнализирай
22
Джо
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Държавните хрантутници мислят че не ги засяга обаче утре като ги уволнят ще си спомнят какъв е реалния живот и колко трудно е да се изкарат 5 лева без да ти ги дават наготово.
отговор Сигнализирай
21
vlady
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
До ЛевтерНяма да живне - времепътуванията са прекалено големи и ако няма автобуси ще се развият споделените и нелегалните превози. Трудно ще е бързо да се постигнат адекватни времепътувания
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Не е само заради мерките. Още преди мерките, в ситуацията на информирано общество много народ отказва масов транспорт и се организира в други формати за придвижване.
отговор Сигнализирай
19
Левтер
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Да фалират,повечето превозвачи са престъпници!Поне БДЖ може малко да живне.А дано!
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
"Всичко излишно си заминава и се започва на чисто без старите тарикати и техните мутренски номера."--------------------При наличие на главна управляваща мутра, как без мутренски номера? Колкото и да сменяш шофьорите, пътят между Бургас и София си е същия.
отговор Сигнализирай
17
бай онзи
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
тия смешници да вземат да сложат по 1 тоалетна в бусове и може да вземеш куче с теб и ще се кача . дотогава да мрънкат - излиза ми по евтино с познат да пътувам. Ако не кеф ти 300 лева и айде с такси 400 КМ където искаш ...кеф
отговор Сигнализирай
Новини