IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Разчитат "черната кутия" на падналия МиГ-29 до седмица


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

49
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Те нашите военни и на лист хартия да е написано пак не могат да го прочетат
отговор Сигнализирай
48
до майстора
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Майсторе, трябва и акъл. Жилото или каквото се върти се закача на кръгче с дупки-ако са повече, е по-точно. Кръгчето се върти в междината на оптрон и това ти е сигнал за брояча. По-принцип ако трябва да е евтино, се прави кратно на 2. Т.е 2,4,8,16,32,64...дупки, но може да е всякакво. Може с датчик Хол, може с бобина за импулси, като цяло в колите най-често се слагат датчик Хол, защото има прах, кал и др. Ако не знаеш такива са всички запалителни с-ми сега. Тези датчици се продават и за 10лв
отговор Сигнализирай
47
Кико
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Единствен е Радев,да я прочете и да каже истината! Пак прекалих с водката!!!
отговор Сигнализирай
46
Баш майстор
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
До 72 Би ли издал тайната как ще вкараш жилото за километража на жигулата в интерфейсната платка? Ей това ми кажи и те признавам.
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
До 72 Честно ми кажи, колко жигули с микропроцесорно управление си виждал. И пак кажи, че годините не са от значение. Как си представяш на руски самолет от 1989та да му сложиш черна кутия 2020та? Имаш ли документацията на самолета - не. Руснаците ще ти дадат ли да го направиш - не. С каквато черна кутия е дошъл 1989та, с такава си е до края.
отговор Сигнализирай
44
до 69
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Годините за някой неща са без значение. Примерно как ти звучи да сложиш цифрово управляем тунер на лампова радиостанция от 50г-няма проблем. Или да модифицираш Жигула от 89г с ново микропроцесорно запалване-пак няма проблем. Същото е и самолет от 89г. Трябват едни/една интерфейсни платки за връзка между датчици/микрофини и каквото има там самолета и въпросния компютър. Да не мислиш, че китайци и индийци си пращат така нещата в други държави. Просто си слагат каквото им трябва
отговор Сигнализирай
43
Хаха
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Иван Стоянов ти си голямата работа на думи из форумите. Въздухарчр. И как си представяш някой в България да направи нещо, което записва външни сигнали, без да има документация на тези сигнали.
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 7
Обзалагам се, че и руснаците няма да успеят да си я прочетат.
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
До Иван Стоянов Това за търговски кораби от коя година говориш? Защото самошетът е от 1989та
отговор Сигнализирай
40
Иван Стоянов
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
до 59 Жалко, че мислиш, че това е нещо невъзможно. Повечето търговски кораби са с кутии на база микрокомпютър, сложен в здрава метална кутия и един радио-буй, за търсене със сонар. Всичката информация се записва през интерфейс който е по-тънката част, а за четене има програма. Ако има повредени сектори, има алгоритми за възстановяване. Ясно, че това е военен самолет, но не е нещо извънземно, че да не може да се оборудва с кутия, която и ние да разшифроваме. Това сега е пълна излагация, да я пращ
отговор Сигнализирай
Новини