IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Сливат, закриват, променят автобусни линии заради метрото


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

143
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
6те е много яко с колело и костюм :)))))))) до офиса
отговор Сигнализирай
142
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
и как ще се стига до нов български университет ,че не ми е ясно като променят маршрута на 111 ???????
отговор Сигнализирай
141
Стойка
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Абе тези луди ли са ........ Ненормалници...нали като промените толкова много маршрути на автобуси и хората ще се чудят до къде и как да стигнат....
отговор Сигнализирай
140
марто
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Абе направо да закрият всички линии в Младост,Люлин и Обеля заради метрото.*** то тва метро стана златно а е от тук до таме както се казва на селски :).Аман от *** предложения.
отговор Сигнализирай
139
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
По същата логика и по Г.М. Димитров няма една линия от до. Ако искаш да стигнеш от началото на булеварда до края му трябва да смениш 3 автобуса!!!!
отговор Сигнализирай
138
silviana
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Той трафикът към центъра не се утежнява от 5-те автобуса, които потеглят от Младост за 10мин. Трафикът се утежнява от автомобилите, и не само в центъра."Упътването" на пътниците към метрото е пълна безсмислица. Хората не са кухи шамандури като тия от Центъра за градска мобилност, перфектно наясно са с факта, че метрото е изключително удобно, и си го ползват, когато им върши работа. Глупаво е да те принуджават вместо да стигаш до центъра с едно превозно средство, да се прекачваш на метрото.
отговор Сигнализирай
137
vlady
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Може в пиковите часове билетите да важат 90 минути за да се компенсират задръстванията. При посоченото таксуване ще е по-изгодно да се прекачваш, отколкото да висиш в задръствания и дългите директни линии между крайни квартали ще станат неизгодни, ще се повиши ефективността на метрото.
отговор Сигнализирай
136
vlady
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Предлагам да се смени системата за таксуване - билет 1лв за 1 час с валидация зс дата и час и възможност за смяна на неограничен брой превозни средства, 3лв дневна карта, 10лв седмична карта, 30лв месечна карта и глоба за нередовен пътник при плащане на място, 75лв тримесечна карта, 120лв шестмесечна и 180лв годишна карта за цялата мрежа. За учащи и пенсионери - наполовина. При плащане на глобата до 10 работни дни тя да е 60лв, след това 120лв + законова лихва за забавяне.
отговор Сигнализирай
135
Nebu
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ей, туй българите сме е***и малоумия народ... Като хипопотами сме - до шията в *** и пак отваряме голямата уста!
отговор Сигнализирай
134
Непозната
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Аз питам дали този автобус 88, който се води от "Дружба" 2, по някакъв начин ще помогне на реално живеещите в тази част на квартала. Защото по съществуващия му маршрут той наистина тръгва от спирка в "Дружба" 2, но находяща се в крайната му част, минава през КОЦМ-гара Искър-разклона за аерогарата-Дружба 1, от там отива към ХМС-бл. 43 и т.н...Изобщо не е удобен за връзка с метрото. Той обикалая половин час, преди да излезе от квартала!
отговор Сигнализирай
Новини