IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Пет тунела отпушват безумния трафик в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

152
до Жо
преди 15 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
както винаги *** коментари..въобще имате ли си хабер как се изпълняват проекти в строителството? материала се избира от поръчителя..и зависи от парите му...ти избери скапан бетон и обвинявай после майстора....е бива тъпизми, но вашите вече минаха всякакви граници
отговор Сигнализирай
151
аз
преди 15 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
за мен проблема си е хилядите неправилно спрели шофьори и стотиците хиляди много лоши такива със високо мнение за способностите си......
отговор Сигнализирай
150
123
преди 15 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
и как ги избраха фирмите без обществена поръчка? И ЕС веднага ще се съгласи?И това ако не е далавера! Хайде най-напред да се запознаем, най-накрая какви са процедурите в ЕС пък после да си поръчваме по "телефона" фирми..
отговор Сигнализирай
149
ЛАМБО
преди 15 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
"По всяка вероятност тунелите ще бъдат раализирани от турски фирми."Така Борко бори безработицата !!!
отговор Сигнализирай
148
Жо
преди 15 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
До номер 159 кл: Не съм съгласен с теб. При голямото земетресение в Турция преди няколко години се разбра, че турски строителни фирми са използвали некачествен бетон за да правят икономии. По телевизията видях, как турско момче показва бетонна отломка от сграда. Бетонът се ронеше, защото е бил правен с морски пясък. Такива строители са за затвора, а ние ще ги внасяме за да строят тук.
отговор Сигнализирай
147
кл
преди 15 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Тунелите са необходими.Парите всъщност, ще влезнат за направата им. От това ще има многократна полза. Не е от значение, на кого ще се плати за да направи тунелите, важното е да се направят качествено. Турците уважават качеството. Те са майстори. Нека строят. А за в бъдеще може да черпим опит от тях.Метрото нека върви успоредно с тунели за автомобили. Нека се помисли и за железницата, която по-добре да обслужва различните квартали на София, както помежду им, така и с градове в страната.
отговор Сигнализирай
146
..
преди 15 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Задръстване -> Тунели, нови ленти, пробиви -> (увеличен пропусквателен капацитет - по-малко задръстване -> Повече хора си купуват и пътуват с коли -> Задръстване. Единственото нещо което се променя по време на този цикъл е това че парите ни потъват в бездънна яма, а шума и замърсяването се увеличават. Единственото устойчиво решение е истински европейски градски транспорт (вкл. метро).
отговор Сигнализирай
145
Любо
преди 15 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Пак добре че са се замислили за някакво решение. Ако чакахме български фирми да ги строят тези тунели , проблемите наистина щяха да намалеят...Защото дотогава колите ще се движат по въздуха , то ще бъде протакване , бавене , недостиг на работна ръка...Баш Българска работа...Дано свършат добра работа и дано ефекта да е положителен!
отговор Сигнализирай
144
..
преди 15 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Колеги, тунели, пробиви, нови платна разтоварват движението само в краткосрочен план. Това само ще предостави повече стимул за хората да ползват (и купуват) коли, което ще увеличи колите на пътя, и така до новите задръствания, но както се сещате повечето коли водят до повече шум и замърсяване. Болезнен опит, придобит с десетилетия на запад - защо ние трябва да повторим техните грешки преди и ние да осъзнаем че единственото решение е чист, точен и достъпен градски транспорт.
отговор Сигнализирай
143
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
турците тези неща ги правят от много отдавна
отговор Сигнализирай
Новини