Живот в кабината: ЕС иска да го регулира, но обмислено ли е добре?

Разказват шофьори, чиито живот е минал по камионите
14 дек 2018 14:45,
13

За Андре Бергнер 24 години от живота му са прекарани зад волана на камиона.

Наскоро европейските министри на транспорта решиха, че шофьорите на камиони трябва да почиват по-често, извън кабината.

Андре Бергнер гледа скептично на това нововъведение.

Още по темата

"Да, това е добре за шофьорите, но вероятно не са дообмислили добре къде точно може да се почива и Германия ще се задръсти от десетки хиляди тирове, които паркират заради почивката на шофьорите", споделя той.

Паркингите и хотелите за шофьорите не достигат и сега. Това не е единственият проблем.

Според европейските министри всички шофьори трябва да получават едно и също възнаграждение за един и същи труд.

Според берлинския експедитор Михаел Зюнклер това е нереалистично.

"Уеднаквяването на заплатите ще ни се отрази добре, но аз си задавам въпроса кой ще го контролира? Кои органи и власти ще упражняват контрол?", пита Зюнклер пред Deutsche Welle.

Шофьорите споделят, че ситуацията вече е тежка. Още по обяд няма място къде да се спре, а решение на това няма.

"Мога само да кажа, че работата няма нищо общо с романтичните представи за някакви вълнуващи пътешествия. Преди 10-15 години беше много по-добре, работата беше по-лека", казва Бергнер.

Независимо от всичко обаче, новото поколение шофьори вече е зад волана. Това работи и синът на Бергнер и понякога баща и син се срещат не у дома, а по магистралите на Германия.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


13
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
12
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Бай Иван 12Точно така! Трябва да се унищожи българската бизнесменска лакомия по най брутален начин! Ритник с остър чепик!
11
2
 
3
 
! Отговори
Бай Иван преди 5 години
Поредния бълвоч на диария веле в полза на лобито на геронтофила макрон ,целта е ясна ,да ликвидират българския транспортен бизнес ,действия тип колониални империи-бананови републики са отношенията запад -изток ;) !!!!
10
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
На кой му не харесва да излиза от ЕС и да си прави каквото иска! Нали сме велики и можем да си го позволим без евро субсидии! Вече са го приели всички и няма да се съобразят с "държавата" доведена от "родолюбците" до нивото пихтия!
9
2
 
5
 
! Отговори
Пиша от кабината преди 5 години
Пълни глупости европеиските чиновници са двулични *** не мислят за шофьорите почивките са регурирани от закона за движение искат да елеминират КОНКУРЕНЦИЯТА под хуманен предлог този закон е ЛОБИСИСКИ тои засяга правата на човека да не мислите че е много удобно да ходиш по хотели всичко ти е в камиона зимата много от хотелите в Франция са студени ако ти оберат кабината загиваш ще имаш ли часове да отидеш до хотел 3 години са мъкна по лаиняните им хотели ми паркинг ако си с фриго
8
1
 
5
 
! Отговори
Ганчо преди 5 години
Европейския съюз са едни кухи чиновници които се опитват да имитират дейност и от време на време имат "гениални" идеи. Ако ЕС се разпадне това ще е заради прекомерната бюрокрация и политици които се престарават с безумия "за благото на народа".
7
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Макрон доказа че е аджамия в политиката.Сега се оказва че е такъв и в икономиката. Всичко предложено от него трябва да се подлага на съмнение.Това е поредния начин да се стопира навлизането на Източна Европа на западноевропейската икономическа сцена Мисленето е такова- те са си те, ние сме си ние.Имат и да хрантутят мигранти от бившите колонии. Изведнъж ние им ставаме пречка. Веднага закон за забрана на това или онова. И ние тук се наричаме ЕС, така ли? Почва да става съмнително.
6
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Абе "журналистите" от велето не може ли да ги задължат всеки месец да си идват по една седмица в България, родината демек, а то сега съвсем забравиха де зората ги огряла... шофьорите да се връщали при жените, ама всички трябва да се връщат към корените.
5
1
 
15
 
! Отговори
Съвет преди 5 години
Големите ТИР камиони вече ще бъдат без легла в кабините.И в европейския парламент се чудят с какви глупости да си запълнят работното време и оправдаят огромните заплати.Ами вижте как е в САЩ и готово.
4
1
 
1
 
! Отговори
Otto преди 5 години
Куче наречено ***.***
3
7
 
3
 
! Отговори
V преди 5 години
Това са сравнително лесно решими проблеми с нов вид инфраструктура ,в която са комбинирани няколко инфраструктури и е подходяща за електромобили .Държавата няма да даде нито лев .И дори ще печели от държавните земи с които ще участва .Никой няма да плаща винетки ,а застраховките ще са много по малки .Това е само за извънградска инфраструктура ,но тя ще развие и градската .Проблемите са два герб и ЕС .Това няма да е в интерест на нацистите от четвъртия райх.И ще остави много хора без работа ;)
2
6
 
17
 
! Отговори
е преди 5 години
Хитро го измислиха това с шофьорите, но прозира отвсякъде протекционизма и кражбата на бизнес и немците сега ни лук яли, че неудобно им стана- записаха го на французите на сметката щото те милите с тез араби от предградията са полудели и се чудят каква работа да им намерят и айде- шофьори. Абе аланкоолу тоз народ второ поколение на помощи какъв шофьор ще става бре?
1
2
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
https://news.lex.bg/pregled-na-pechata/%D1%83%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%82-%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%B5-%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE-%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D0%B0%D1%80%D1%82/