Кои са грешките при разтягането, които се допускат най-често?

Грешка: Задържате дъха си, докато се разтягате
28 ное 2020 18:37, Михаела Лазарова
2
Кои са грешките при разтягането, които се допускат най-често?
Снимка: Istock

Много хора пропускат разтягането преди и след тренировка. Смятат го за излишно губене на време. Стречингът обаче е много важна част от всяка тренировка. Той не само подготвя мускулите ви за работа и натоварване, но подобрява гъвкавостта, увеличава притока на кръв към мускулите, което стимулира производителността им и ги предпазва от крампи и болки след това. Много често мускулната треска се дължи на липсата на адекватно разтягане преди и след тренировката. Стречингът намалява стреса в тялото, успокоява ума и предпазва от нараняване.

Кои са грешките при разтягането, които се допускат най-често?

Правите статично разтягане

Много хора погрешно вярват, че статичното разтягане е достатъчно за загрявка. То обаче всъщност намалява производителността на мускулите, намалява силата и издръжливостта. Частичното и недостатъчно загряване може да увеличи мускулната умора и да намали способността на мускулите да се справят с натоварването.

Мислите, че ако не изпитвате болка при разтягане, значи не го правите качествено

Това е голяма грешка, която може да ви навреди сериозно. Докато се разтягате не трябва да изпитвате болка. Всъщност, ако се появи болка това е знак, че трябва да прекратите с напрежението. Разтягането има за цел да подготви мускулите за работа, а не да ги претоварва и да предизвиква болка и напрежение.

Още по темата може да прочетете в Az-jenata.bg


2
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Аве всички стари гаджета нека си заживеят нов живот пожелавам им го от сърце и да си тренират колко искат и със когото искат
1
5
 
0
 
! Отговори
Разгрявка преди 1 месец
Не го опъвайте много, за да не ви изплющи.