Кориците на Vogue през годините: Кои модели имат най-много?

Някои са канени на снимки повече от 20 пъти
29 окт 2020 22:25, Иванка Гъркова
2
Кориците на Vogue през годините: Кои модели имат най-много?
БГНЕС

Ако се интересувате от мода, не може да не сте чували за Vogue – списанието, което всяка жена, държаща на своя стил, иска да притежава. През годините то става едно от най-търсените на пазара, като с право си печели името „Модна библия“. 

Може би не всички от вас знаят, че Vogue тръгва първо като вестник през 1892 г. Американецът Артър Търнър го издава като седмичник благодарение на финансовата подкрепа на бизнесмена Кристофър Райт. Първият му брой е по будките на 17 декември, като се продава за 10 цента. И докато в началото неговата основна цел е да показва на хората „официалната страна на живота такава, каквато привлича както опитните, така и дебютантките; бизнесмени и красавици“, с течение на времето той става списание и фокусът му се измества. 
 
До края на 30-те години на ХХ век „Вог“ излиза с най-различни илюстрации на своята главна страница, но след това идва времето на първите по-качествени фотографии. 
 
През 1949 г. тиражът на списанието намалява до 20 броя годишно. Всичко се променя с идването на Конде Монтроуз Наст, който през 1905 г. го купува и налага много промени. Може да се каже, че бизнесменът преобръща живота на жените с множеството издания, насочени към тях, най-голямото от което е Vogue. 
 
От 60-те години на ХХ век, Vogue разширява своята аудитория, като включва младежта и постепенно променя своята тематика, като основните материали в него са за съвременните модни тенденции. 
 
От създаването на списанието до момента, много красиви жени са били на неговата корица, като това се смята за голямо постижение и важна част от тяхното портфолио. В началото те били непознати на читателите, но по-късно екипът решил да кани по-известни лица от модния подиум. 
 
Ето моделите, които са събрали най-много корици през годините:

1. Лорън Хътън: общо 27 
 
Нейното истинско име е Мери Лорънс Хътън, но след като започва работа като модел, всички ѝ казват Лорън. Американката е заснета за корицата на модната библия през 60-те години на миналия век и оттогава до момента има още 26 появявания на нея.
 
Супермоделът е един от най-търсените и най-добре платените супермодели по онова време. Макар и с разстояние между зъбите, което не се хареса на доста критици, тя била доста търсена. Тя е известна с това, че трима различни редактори на Vogue искат да краси кориците им по едно и също време. 
 
Заради страстта си към високите скорости и моторите, Лора развива успешна кариера и в киното. През 2017 г., когато е на 73-годишна възраст, тя разби стереотипите, като се появи в реклама на бельо на Calvin Klein. Същата година тя показа, че за модата и красотата няма възраст, участвайки в специалния проект на италианския Vogue, озаглавен „Издание извън времето“. Тогава тя за последно се снима за корицата на списанието, на страниците на което се чувства „като у дома си“. 
 
„Взимайки участие в този авантюристичен проект, се почувствах търсена. Това стана възможно, единствено благодарение на смелостта на екипа на изданието. Този негов брой може да промени възгледите на обществото. Той показва ярка и привлекателна жена на възраст, която все още умее да се смее и да получава удоволствие от живота“, споделя тя. 
 
2. Карън Греъм: общо 20 корици
 
Красавицата с невероятни зелени очи се ражда през 1945 г. в Мисисипи и започва да работи като модел през 1969 г. Тя може би щеше да си намери друга професия, ако не бе срещата с Айлин Форд, която по това време е собственик на известна агенция, набираща момичета с привлекателна външност.
 
Първата корица на Греъм за Vogue е през 1970 г. До 1975 г. се снима още 19 пъти. От 1970 до 1985 година тя има крупен договор за реклама на марката Estee Lauder, на която е лице.
 
Още за моделите на кориците на списание Vogue през годините вижте в материала на Tialoto.bg 
Източник: Tialoto.bg  

2
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
0
 
0
 
! Отговори
аз преди 1 месец
Модата е измислена за да се прави реклама на нови модели дрехи които да се продават. Много хора се влияят от това което им се казва че е модерно и го купуват.
1
0
 
3
 
! Отговори
Нов модел преди 1 месец
Баба Яга има повече корици, ама все от задната страна.

Спонсорирани публикации