Няма желаещи за близо 2000 свободни работни места в системата на БДЖ

В следващите 3 години близо 1400 служители ще са навършили пенсионна възраст
Обновена: 2 окт 2024 09:56 | 2 окт 2024 09:45, Стела Стоянова
63
Няма желаещи за близо 2000 свободни работни места в системата на БДЖ
Снимка БГНЕС

Близо 2000 работни места стоят незаети в системата на БДЖ, а ръководството й изпитва трудности да намери качествени служители.

Това става ясно от справка за щатната обезпеченост на „Холдинг Български държавни железници“ ЕАД, НКЖИ, „БДЖ – Пътнически превози“, и „БДЖ - Товарни превози“, предаде БГНЕС.

Според нея в Холдинг БДЖ към момента има 116 служители, като 28 работни места са вакантни. В БДЖ-Товарни превози се търсят 305 допълнителни служители към настоящите, които са 2 354 души.

В БДЖ – Пътнически превози не достигат 354 работници. Към момента там се трудят над 5500 души.

В НКЖИ пък свободните работни места са 1 305, като общо служителите там са 11 651 души.

Средната възраст на работниците е около 52 години.

В следващите 3 години близо 1400 служители на системата на БДЖ ще са навършили пенсионна възраст, а в следващите шест години – над 1800 от останалите.

Средната работна заплата в Холдинг-БДЖ 2 в размер на 2 414 лв., в Товарни превози - 2 282 лв., в Пътнически превози – 2 117 лв., а в НКЖИ – 1 892 лв.

За да привлече нови служители, ръководството на различните структури на БДЖ предвиждат платено обучение и стаж, тясно сътрудничество с различни специалности и университети, стипендиантски програми, съвместни проекти с Бюрата по труда и местните власти.

От БДЖ не пропускат да отбележат, че след обновяването и модернизацията на жп-структурата, работата в държавната железница ще стане изключително привлекателна за младите хора.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


63
Още по темата: БДЖработни места
Още от Общество
Злато, валута... Кой е най-добрият актив убежище в момента?
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
56
1
 
0
 
! Отговори
Спонсор преди 1 седмица
Кой не скача, е пембян! Наскачахте ли се ся за 35 години америкатска окупация? Возих се във влак в Русия 80- та и се учудих защо глупавите руснаци си тръскат цигарата в кибрита в Петербург, а умнокрасивите българи, на земята! Возих се във влак и във Финландия! И което повечето не знаят, те са с руски коловоз и имат руски електрички
55
0
 
1
 
! Отговори
БДЖ преди 1 седмица
Една умираща институция,която скоро ще стане ЗАПАДНО-ЕВРЕЙСКА!!!
54
1
 
8
 
! Отговори
115 преди 1 седмица
Бдж се управлява от синдикален деец, който е маша на властимащите, останалото е работници с правоспособност на ниска заплата и голяма отговорност, кърлежи на началнически позиции, А хигиената и дървеницитеХигиена, ниско ниво, персонала е малко, и чисти с *** и водичка, а пътниците, никой не пази, и след това, същите тези дето не пазят са с претенции!
53
2
 
36
 
! Отговори
Сияна Йоргова преди 1 седмица
Абсолютна лъжа...Кандидати има,но вие им извивате ръцете с платени курсове. Кандидатствах за кондуктор август месец. След интервюто ме уведомихте,че няма свободни места държавна поръчка и може да ми предложите платен курс 1000лв. един месец в Горна Оряховица без гаранция, че ще ми подсигурите работа.Трябваше да реша дали да напусна настоящата си,да ви нагуша и да чакам евентуално някой да се спомине,за да ми се обадите.Ама,що за лъжи публикувате?Работа за тези с връзки само е ситуацията!
52
6
 
4
 
! Отговори
ХА ХА ХА преди 1 седмица
Прочутото българско трудолюбие...
51
3
 
26
 
! Отговори
Смешни заплати преди 1 седмица
2200 лв бруто са 1650 лв чисти. За тия 1650 лв толкова тежка работа на смени - първа, втора, нощна - няма балами, останаха само тарикати
50
3
 
20
 
! Отговори
Черепа преди 1 седмица
Аз никога не съм видял обява от БДЖ в джобс.бг . Иначе отдавна да съм започнал работа там.
49
0
 
4
 
! Отговори
Банкеръ преди 1 седмица
Все по зле ще става.В Шри Ланка има ли влакове.Казват били много работливи.
48
2
 
48
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
Много ми е кеф като прочета подобна новина.Никога няма да забравя смутните, гладни години през 90-те до малко след 2000 година, когато работодателите масово издевателстваха над служителите. Обиждаха, крещяха, тормозеха, направо издевателстваха над хората, които търпяха, защото нямаха избор."Любима" ми беше репликата: "Като не ти харесва си заминавай или ще те уволня - опашка чака за твоето място"Е, вече на хората има дойде акъла, никой не иска да работи за без пари и да търпи лошо отношение.
47
3
 
33
 
! Отговори
Дедо преди 1 седмица
Как да работиш там,като нивото на 90 % от служителите е меко казано ниско . Повечето от мъжете са с алкохолна зависимост и грубо поведение. Почти всички крадат от всичко което може да се краде от БДЖ и това там е като състезание. Условията на работа са лоши и нехигиенични. И основното което отказва хората да работят там е ,че има условие да подпишеш договор за 3 или 5 години ,вече не помня ,но поне за 3 години съм сигурен. Е кой подписва такъв договор,освен в армията.
46
3
 
33
 
! Отговори
Хемус преди 1 седмица
ЗА мръсните купета не е вината само във БДЖ,а и в ниската култура на пътуващите,не само роми!Десетки са случаите,през годините да правя забележка,на някой мъж/жена да си свалят обувките от седалките!Люпене на слънчоглед,мазни закуски,класика в жанра,маринована риба върху амбалажна хартия!После откъде са петната и дървениците
45
13
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
Мързеливцииии! Искат само да лапат и да ходят по Гърция с кредити.
44
2
 
41
 
! Отговори
Хм... преди 1 седмица
Какъв е проблема? Трябва само да извадите 2000 души от собствената ви раздута администрация и с тях да запълните липсващите ви бройки служители..... Или те са всичките роднини и приятели на управата на БДЖ и не им се полага да работят? Не е редно..... Ако е така търсете да наемете тайландци или пакистанци на вакантните длъжности.... А може и да намалите заплатите на седящите на бюро в БДЖ и да увеличите заплатата на хората които наистина РАБОТЯТ за да има повече желаещи за тези работни места...
43
10
 
6
 
! Отговори
Войводата преди 1 седмица
1. Искам ясен план за връщането на 5 000 000 наши хора от чужбина всякакви религии2. Дори и полу евреи да са3. Как се вика наш ли си е си е наш4. Останахме една пл.нка хора. Нема всяка сутрин да ставам и да се кръстя дано се родят много бебета и никой не катастрофира5. С какво се занимава външно ако не с това?6. Временно аз съм държавата. Не е приятна работа ама се некой трябва. Заповядвам да се работи с всеки при кви у-вия ще се върне. Да знаем
42
0
 
53
 
! Отговори
aZ-ът преди 1 седмица
Никой не ви е длъжен да ви работи за без пари ве б...луци. Без значение частен или държавен сектор. Сядане на кирливите гъ3ове и си работите сами. Нали е много лесно, нало работниците българи са мързеливи и само си бъркат в носа? Е айде бъркайте си вие.
41
2
 
24
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
Средната работна заплата в Холдинг-БДЖ 2 в размер на 2 414 лв., в Товарни превози - 2 282 лв., в Пътнически превози 2 117 лв., а в НКЖИ 1 892 лв. Когато стане обратно ще намерите хора!!!!
40
5
 
4
 
! Отговори
Сата НАТО преди 1 седмица
кой е собственик на мината в Челопеч. Концесията която плащат е горе долу 1,5% от добива който имат. ----///----- Концесията е между 25 и 30%.
39
4
 
18
 
! Отговори
Асо преди 1 седмица
Тези са пълен смях. Нищо не са предлагали, нищо не предлагат и няма какво да предложат напред.
38
4
 
12
 
! Отговори
запознат преди 1 седмица
Е то като ви кажат че населението е намаляло с 23% за прехода и с 12% за 12г. /тиква и шиши/. Вие явно си помислихте, че само пенсионери са избягали. И явно ще гласувате за абсолютно същите партии на прехода, които явно са си свършили чудесно работата.
37
2
 
28
 
! Отговори
Петко преди 1 седмица
Е па давайте някакви свестни заплати от рода на 2 хиляди лева и ще има опашка от желаещи да работят, ама с минималка от 700 няма да стане.