С градския през нощта: 1000 се качили на нощните автобуси

Билетчето - 2 лева, но пък се возим на всичките 4 линии
10 апр 2018 13:45, Боряна Павлова
27
С градския през нощта: 1000 се качили на нощните автобуси
Снимка: БТА

Над 1000 души са използвали нощния градски транспорт в София за първите три вечери от пускането му, съобщиха от Столичната община,

Рейсовете тръгнаха в нощта на Великден от площад "Александър Батенберг", пише "Монитор". За първите две нощи по новите линии са се движили над 750 човека. Превозът струва 2 лв за всички линии.

Още по темата

За да се гарантира сигурността на пътниците във всеки автобус има монтирани камери. Шофьорите пък са отделени от пътниците и разполагат с паник бутон.

4-те линии нощен транспорт са пилотен проект на Столичната община, който се предвижда да работи до края на годината. Разчетите показват, че за периода април – декември услугата ще струва около 900 000 лв.

Над 50 автобуса се движат по нощните линии, като спирките са обозначени с буква N и съответния цвят на линията, по която се движат.

Първата линия N1 се движи от "Люлин" до "Младост". Втората нощна линия N2 се движи по трасето "Обеля" до "Студентски град", а третата - N3 от "Овча купел" до "Левски". Последната нощна линия е с начална точка "Дружба" и крайна "Гоце Делчев".

Автобусите от нощния транспорт не спират на всяка спирка, както тези от дневния. Това ще се случи само ако шофьорът види, че има човек, който чака на спирката, или някой от пътниците натисне бутона "Спри на спирка" в самия автобус.
 


27
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
24
0
 
3
 
! Отговори
6i6o преди 5 месеца
супер ;) най-накрая конкуренция! в София вече има електрически коли под наем, сега и нощен транспорт. Вече бакшитата ще трябва да се борят за клиентите си, а не да им идват на готово - нямайки избор ;)
23
2
 
4
 
! Отговори
Аз преди 5 месеца
Тия дето са нощна смяна няма да се движат с нощния защото смените им се засичат с дневния почти винаги .
От гледна точка на сигурността и удобството всеки ще предпочете личната си кола и да се прибере за 15 минути или да се друса в два часа .
22
0
 
8
 
! Отговори
Жо преди 5 месеца
ТОВА Е третия опит за нощен транспорт в София. Предишните два опита бяха с нощни трамваи, които се събираха на "Халите" за прекачване на пътници. Опитите завършиха с провал на идеята. Във времето от 1 до 4 часа след полунощ пътниците са единични бройки.
21
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
2 милионна софия .. нощем се качили само 1800 човека .. заплати за а шофьори поддръжки на рейсове охрана заради пияниците .. и още купища разходи .. ми .. не знам .. за мен лично не си заслужава .. така или иначе не бих се качила нощем на рейс ...
20
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
При тези разходи на ден средно излизат по около 3300 лева. При средно 1650 пътници на дан услугата ще е на нула, а при 3300 пътници на ден билетчето може и да е по 1 лев.

В милионен град като София средно по 1650 пътници на ден е супер малко, защото вероятно десетки хиляди работят нощна смяна и още десетки хиляди купунясват всяка вечер. Въпрос на навик е да почнат да се движат с градския транспорт.
19
3
 
17
 
! Отговори
Гражданин преди 5 месеца
Да въведат и линия до летището и ще бъде идеално. Крайно време е хората да не дават по 10-20 лева за такси, а и отгоре ако попаднат на копърка, както и на мен ми се с случвало. Дано да се популяризира и да остане за постоянно!
18
5
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Навсякъде по света по големите градове, специално по туристическите дестинации има нощни превози, ама не щеш ли българския ултра мега хипер гений, форумния Айнщай, Нютон и Тесла взети заедно е против тях все едно той като отиде в Лондон, Париж, Сингапур, Стокхолм, Копенхаген все по таксита обикаля..

Аве хеей, събирайте парите от олигарсите и политицие които ви крадат вместо да мислит за трохите които ще отидат за превозите...
17
5
 
7
 
! Отговори
Софиянче преди 5 месеца
Колкото и да е социален проекта, не виждам логиката да се работи на загуба за подобно нещо. Сега се радват, но по Великден много хора са го ползвали (1000 не са много, но да кажем, че щом е новина са), защото нощем ходят до някоя по-централна църква. Но през останалото време не виждам как ще се изкарва пари от това. Парите могат да отидат за къде, къде по-добри каузи като по-добра инфраструктура в някои квартали, борба с бездомните кучета, ромите и т.н.. не е като да сме цъфнали за такъв разход!
16
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
ДЕК ОДИТЕ ПОСРЕД НОЩ БЕ?
15
10
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Ама нощните смени започват преди 22:00 и свършват сутрин към 06:00-07:00, тоест когато така или иначе има дневен транспорт... Та чудно се получава, за кефа на 500 човека на вечер, общината жули по 100 000 месечно...
14
5
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Има сумати народ който работи през ноща за да прави кефа на този или онзи, бензиностанции, кафенета, барове, ресторанти, фабрики, болници, от милиони живеещи в София все на някой друг процент му трябва превоз. Какъв е проблема? Чалгаря естествено си мисли са пияните баровци от клубовете. Някои тука викат по добре да се източват пари от олигарси и политици отколкото да се вземе щипка сол от чувала за нощни превози..
13
17
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Е страшна социална функция има градски транспорт през ноща! Щото всичко е цъфнало и вързало и имат пари на данъкоплатците в излишък. По-евтино е две баничарки да минават и да събират пияните в изтрезвителя. Който има пари за клуб има и за такси...Нали не мислите, че тия дето дават по 800 лева само за салфетки ще се качат на рейса...
12
2
 
7
 
! Отговори
отговор преди 5 месеца
До Анонимен
Това е информативна статия, като те интересува - отиди на сайта на общината и си виж спирките.
11
18
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Лично мен не ме устройва защото спирката е на 10 мин. от мястото където живея.Предпочитам таксито да ми спре пред входа, нощно време ако се прибирам.
10
3
 
27
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Умници такива, не е важно дали превозите си избиват парите или през ноща. Въпроса е навънка да не останат хора. Една част от данъците отиват за точно такива социални функции. По добре е от колкото бакшишите да смучат народа или парите да отидат при корумпирани служители или политици за техните нови къщи, коли и екзотични почивки. Не трябва да се мисли колко се губи от превозите а колко се губи от измамите от данъци на олигарсите например и тем подобни други мошенници източващи разни проекти..
9
4
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Прекрасна идея на общината и цгм
8
30
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Този превоз се ползва от изтръпнали лоу кост пиянки, които се надрънкват с домашнярка преди да излязат и след това седят цяла нощ по клубовете на една малка бира!
7
3
 
34
 
! Отговори
1 преди 5 месеца
по груби сметки така като гледам оборота, ще избият половината сума. Но тъй като е нова услуга със сигурност ще има увеличение на пътникопотока и хората ще слезнат от бакшишите :D Браво на Общината!
6
5
 
47
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Тези нощни линии имат социални функции,така че изплащането на разходите няма да се случи. Поздравления за Столична община! По-малко грешни пари за бакшишите, повече хляб за народа!
5
3
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
ДИРЕКТЕН ПОЛЕТ - ЛЮЛИН - МЛАДОСТ БЕЗ ДРУГИ СПИРКИ :)))))