Хора и улици

Търпение, столичани, за да оправят пътищата в града, ще трябват 6-7 години...
14 сеп 2008 12:40,
50
Хора и улици
Ремонти в София винаги ще има. Снимка: БГНЕС

„Винаги ще се правят ремонти в София и това не трябва да спира, защото столицата е един мегаполис, който дава възможност за ежедневна проблематика, но и ежедневни подобрения на средата“.

Това мъдро заключение направи днес заместник-кметът по транспорта на София Велизар Стоилов, откривайки ремонтирания участък на бул. „Данаил Николаев”.

По думите му, булевардът /Данаил Николаев, бел. ред./ е сериозна пътна артерия, която е добила европейски вид, макар че пътното платно все още не е маркирано заради вчерашния проливен дъжд.

Ремонтираният участък е дълъг 4 километра и струва 3 милиона лева.

Положени са изцяло нови бордюри, самите тротоари обаче още не са изградени, тъй като се очаква първо „Улично осветление” да подмени кабелите.

„Всички искаме добър вид на пътните артерии, но само големите булеварди са над 50.

Ще са необходими поне 6-7 години и много търпение от страна на софиянци, докато се оправят“, предупреди Стоилов.

„Скоро започваме и строежа на втори метродиаметър – това значи да се затвори Лъвов мост, защото там ще има голяма метростанция и всички знаем какво ще се случи тогава.

Единственият начин да се облекчи трафикът е да се намали рязко броят на автомобилите“, коментира той.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


50
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
49
0
 
1
 
! Отговори
Ivan преди 15 години
"Единственият начин да се облекчи трафикът е да се намали рязко броят на автомобилитеНе! Единственият начин да се облекчи трафикът е да се натирят всички довлекли се в София от провинцията в периода 1989 - 2008, обратно по родните места. И там да развиват земеделие, говедовъдство и екотуризъм.
48
0
 
1
 
! Отговори
Ivan преди 15 години
Господин Стоилов, махнете всички магазини за строителни материали по продължение на бул."Д.Николаев"! И преди имаше очертана бус-лента в която спираха единствено автомобилите зареждащи или товарещи стока от въпросните магазини. Заставете ги да си оформят парково пхространство пред всеки склад или ги изнесете в периферията на града, където им е мястото. Кой корумпиран превърна магазията на Сточна гара в складове именно за строителни материали, с което беше отнето едно от платната за движение? Ако не вярвате, направете няколко тегела в участъка от театър София до Сточна гара между 10 и 17 часа.
47
0
 
1
 
! Отговори
WildNature преди 15 години
Сега няма да се учудя, като отвориха околомръсното, да го затворят за ремонт на новото платно. Да го асфалтират наново, защото не са им излезнали прави линиите на маркировката :Д
46
0
 
1
 
! Отговори
WildNatuer преди 15 години
Съглсен съм - но в крайна сметка само ние плащаме, а парите къде се харчат ? Те си имат схема - асфалтират, после идват от ВиК, после пак се асфалтира, после от Енергото, после пак асфалт, и накрая се сешат и хората от БТК, айде пак асфалт - че кво лошо има, дака се работи мнооого ефективно.Скоро правиха "кръпки" на бул. България при Бояна - е то бива ли - смех - да не ги бяха правили по-добре - сега е по зле - а целия очастък беше преасфалтиран преди няколко год.Не е ли прекалено натрапчиво, това, че улици асфалтирани преди 20 год изглеждат по добре от улици асфалтирани преди 1 год!Всеки път като се върна от чужбина ми трябва около една седмица да свикна с липсата на маркировка и мистериозното изникване на странни коли с странни хора вътре между мен и предния автомобил и всякаквите маимунджолъци и накрая пак сме заедно на следващия светофар! В чужбина те глобяват, ако при изпрварване не прецениш и не оставиш достатъчно място, там където се престрояваш. Длъжен си примерно ако искаш да се наредиш пред камион да му оставиш достатъчно дистанция и при инцидент човека да може да реагира. А тук ми се мушка веднага щом си оставя дистанция от предната кола. Питах едни полицай - не са и чували за такова нещо. Трябва да проверя в ЗзДП.
45
0
 
1
 
! Отговори
преди 15 години
До 32.Кръстовището при Онкологията е типичен пример за "работата" на общината, строителите на Метрото и др. п. Разкопано е в момента за ЧЕТВЪРТИ ПЪТ! Първият - за тръба, след това (след като беше затрупано, асфалтирано и т.н.) за метростанцията. после струва ми се беше за кабел. В момента е разкопано за подлеза за метростанцията. И винаги биваше затрупвано, асфалтирано, пускано движението и след това отново спирано. Защо? Нима не можеха да го оправят за един път?. Да, ама как тогава бат`Б. ще отчита колко много средства влага общината под негово ръководство в ремонта на улиците и колко му пречат всички останали? (да си спомним вица за кривата ракета и космоса, но в най-грубия и най-циничния му вариант!).Та така е и за всички останали улици и др. Та "Сливница " беше преасфалтирана преди 2-3 г, сега пак! Е?
44
0
 
1
 
! Отговори
Владо преди 15 години
Няма град в Европа, да не говориме за Европейска столица, където да можеш да си оставиш колата на пътя,ей-така- безплатно. Тарифата е 1-2 евро на час. Крайно време е това да стане и у нас. Цялата столица да е синя зона. Без привилегии за живеещи в центъра и в крайните квартали. Аз мога да си купя 42 инчова плазма, но нямам място в хола, където да я поставя. Затова и не си купувам. Като си купуваш кола ,прави си сметката как ще плащаш 48 лв на ден за да си я държиш на моята улица.
43
0
 
1
 
! Отговори
преди 15 години
Не хората не от София са проблема, а инфраструктурата и транспорта. Метро, редовни автобуси и електрически транспорт ще премахнат всички проблеми. Не насочвайте агресията между вас, насочвайте я към държавата
42
0
 
1
 
! Отговори
преди 15 години
20 години не стигат и поне още 60-70 години ще са нужни за да може сегашните мошеници и капиталисти в столична община да ограбят всичко държавно и народно
41
0
 
1
 
! Отговори
тука преди 15 години
трябва да станат годишно в размер на половин голф за старите коли, така че всички тия трошки да заминат за втора ръка в Албания или Зимбабве и да мирясаме. Или просто селяните да си отидат с таратайките обратно на село. Утре е 15 септември и ще е за снимане с камера за спомен какво ще става по улиците. Всяка есен е по-зле от преди заради всички емигранти, говорещи на неразбираем език и които имат пуснат дълъг нокът на малкия пръст, за да си бъркат с него в ушите и гз.
40
0
 
1
 
! Отговори
преди 15 години
прав си е човеко няма автомобили няма проблеми така викаше и другаря сталин те за какво са ни автомобилите може и пеш да си одим или с метрото дето ще го построят след 40 г е ние може и да не сме живи тогава но все някога метро ще има може да няма ток за него тогава но на кой му пука за тока
39
0
 
1
 
! Отговори
Ivo-DE преди 15 години
Всичко казано в новината в много хубаво, но накрая това, което прочетох ми звучи доста притеснително!!!Нека първо да донаправят 1-вия лъч на метрото и да нормализират движението по Драган Цанков и бул. Климент Охридски, както и по Г.М. Димитров като техна пресечка. Там ремонтът продължава вече 6 години. Поне това да довършат, пък тогава да затварят нови участъци за толкова големи периоди. Защото ако 2 големи области от града ако за разкопани много ще стане.Да не говорим, че и околовръстното е на никъде още.
38
0
 
1
 
! Отговори
преди 15 години
Съгласен съм с фенката на Слави.Не е ограничена, а нормална и готина.Евала, Златце, ти си слънчице.Не обръщай внимяние на тия .Знаете ли колко ми пука кво става в САЩ или в другите градове в България по това време? Не ми пука хич, пука ми само какво става в моя квартал.Тия които ни държат сметка защо мислим така да го духат. Българите сме ши*ани алкохолици.
37
0
 
1
 
! Отговори
оня преди 15 години
такива, които си мислят, че около техния квартал/село се върти света да си изключат и-нета и да се присъединят към някой манастир. пречистване ви трябва.
36
0
 
1
 
! Отговори
megy преди 15 години
malko grubo kazano,vse pak vsichki se hranim.Ste mi se da ima alei za koloezdachi v Sofia,zastoto edin den reshihme sas deteto da se predvijim ot krasna poliana,borovo,ndk ...do mladost na kolelo i s roleri i triabva da vi kaja che beshe "misiata nevazmojna".Naloji se da hvanem avtobus vapreki che biahme s kolelca.E tova,ako stane v Sofia.....
35
0
 
1
 
! Отговори
Васко преди 15 години
и на съседа ти трябва да му е добре. И не само в буквалния смисъл. Да се отрича това е недалновидно. Ясно е че не може да се затворим и изолираме само в кварталите си, макар че те си остават най-важни за нас. Същото важи за градовете, държавите...Ако при нас е супер яко, а у съседа е мизерия, тоя съсед или ще иска да се пресели у нас, или ще почне да ни краде. Неосъзнаването на този факт води до проблеми като този с пренаселването на София.
34
0
 
1
 
! Отговори
преди 15 години
тези двамата дето казват, че техните квартали са техните светове са прави. Моят квартал е моят свят също.
33
0
 
1
 
! Отговори
TEENAGE MUTANT преди 15 години
асфал? третоари? ти, пиленце, още ли пикаеш в дупката на двора. заради такива провинциални *** положението в софия е такова. плийз, върнете се по родните места, идва зима, много буркани за затваряне.П.П. нищо против хората от другите големи градове
32
0
 
1
 
! Отговори
НФБ преди 15 години
Все още не е завършено кръсровището при онкологията и се виждат неуредиците!Ми не ни трябват интелигентни светофари, нито фуражки на всяко кръстовище...трябва да се строи с ум и мисъл за бъдещето!На това кръстовище има идеални условия да се построи детелина...т.е да има платна на различни нива, за да се избегнат задръстванията...същото може да стане и при телевизионната кула...какво да кажем за кръстовището за "Младост" и пътя към Бистрица....Ми там всеки ден стават катастрофи..а нбяма дори един *** сфетофар, въпреки възможността и там да се построи детелина!Къде са архитектите...строителните инженери...? Или са рабфаковци, получили заветната червена тройка ... и диплома за особени заслуги към партията...Всичко друго са козметични начини да се прибират много пари, но не и да се решават проблемите с трафика...
31
0
 
1
 
! Отговори
наблюдател преди 15 години
Рядко пиша във форумите, предимно чета вашите мнения.Наистина сме една шепа хора и защо сме толкова разделени,озлобени и хленчещи за това и онова.Всеки квартал трябва да бъде самостоятелна финансова и административна единица със правомощия да възлага и контролираинфраструкторни проекти на своята територия, а софийска голямя община трябва само да създава стандарти и да следи за тяхното изпълнение.Какъв смисъл има да живея в лукс ,а когато изляза на вън да виждам само мизерия и намусени хора.На улицата всички сме равни - просто хора .Каква е тази пародия на управление в България ?
30
0
 
1
 
! Отговори
djasta prasta преди 15 години
евала ти правя за коментара