Социалните мрежи – заплахата за дигиталните медии

Традиционните медии развиват вече проектите си и в дигитална среда
7 окт 2016 12:00, Екип на Bloomberg
8
Социалните мрежи – заплахата за дигиталните медии
Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

Факт е, че през последните 15 години дигиталните медии и дигиталната среда изживяха бурен растеж. През този период традиционните медии загубиха голям пазарен дял, но те имат своята специфика и плюсове с оглед на възможността да предоставят по-задълбочени анализи и материали, отнемащи повече време. В дигиталната среда основно се разчита на бързината и коректното отразяване. Макар и с по-бавен темп традиционните медии започват да развиват своите проекти и в дигитална среда. Това каза изпълнителният директор на Bloomberg TV Bulgaria Георги Бисерински в ефира на Bloomberg TV Bulgaria. 

THE NEXT BIG THING в медийния бизнес от гледна точка на потребителите е как да бъде селектирана качествената и коректна информация във всекидневния информационен поток. От гледна точка на онлайн медиите голямото предизвикателство е как те ще успеят да монетаризират своите потребители, развият своя бизнес и се изправят срещу конкуренцията в лицето на социалните мрежи, коментира още той.

По думите му развитието на социалните мрежи постави под предизвикателството и дигиталните медии. Според Бисерински причината е, че социалните мрежи се превръщат в канал за генерирането на новини.

"Социалните мрежи са най-голямата заплаха за дигиталните медии. Усещайки тази заплаха, традиционните дигитални медии също започват да се развиват в средата на социалните мрежи, имайки собствени страници, формирайки кръг от последователи, които информират чрез собствените си платформи", поясни изпълнителният директор на Bloomberg TV Bulgaria.

"Ако до преди година голяма част от хората се информираха през телевизионния екран, сега по-голяма част от времето хората прекарват в интернет". Средно около 3,5 ч. те прекарват в интернет средата и около 2,5-3 ч. пред телевизионния екран, коментира Бисерински по повод новите потребителски навици.

Рекламните бюджети, насочени към интернет, са драстично по-малки от рекламните бюджети, насочени към телевизионна реклама, допълни още той.

"Смятам, че пазарът в България има голям потенциал за развитие. При около 1 млрд. рекламни приходи за телевизионна реклама, интернет рекламата е около 61-63 млн.", пресметна още той. 

Вижте повече във видеото на Bloomberg TV Bulgaria 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


8
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
8
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Тогава медиите на каква основа дигат цените на спортните канали нали нямаше да ги дигат ама кво го интересува наи гледано наи платено сем къдее за диемите мълчи 5 лева за тв 6 лева за нет нее ли малко много за заплата минимална а тия се не насмукаха накрая ще земем да не плащаме за пет мача
7
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Оттам ли тръгна респект
6
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Ми позлатия тия купи и кола камион и какво ли още не може и самолет баси замисления бизнес но тои какво получи е наи странно респект уважение честен бизнес все тия неща
5
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Затова бизнесменът прекрсл цяла група за негова облага какво ли получи от милата та кляка по различно от другата
4
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Мила моя чуствам се истински влюбен не мога без сънувам те
3
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Искам по тоя повод да попитам тия умни мисли са придобити от умни люде сметнаики една такава бизнес дама искам да попитам един бивш наи добър приятел да нее минал на неина страна интересно мие какво бизнесначинание е излъгал тоя мошенник както аз го направих човек и баща ми тя лие страста тя и на мен мие слабост секси ст страсна е ех съдба мечта жена на моите мечти красавице ненагледна влюбен секси чар бе неустома мила моя какво правис с това слънце на маиката природа
2
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Ваште задълбочени анализи стават само за тоалетната. То и затова ви купуват, както и да си палят печките с хартията.Иситината е, че толкова се оядохте, че журналистиката ви не струва, а това младите го разбраха първи.
1
0
 
4
 
! Отговори
Некъф луд преди 7 години
Телевизийките пак ли ще се опитват да сложат ръка и върху интернет?!