Ryanair остави 30 души в Единбург. Заключили ги "като затворници" на стълбище

Няколко часа никой не потърсил пътниците
4 сеп 2019 20:15, Нели Христова
11
Ryanair остави 30 души в Единбург. Заключили ги "като затворници" на стълбище
Снимки: Reuters

Ryanair остави 30 души на летището в Единбург, тъй като служителите ги... заключили на стълбището до самолета.
Неприятната ситуация се разиграла вчера. Полетът от Единбург трябвало да стигне до Краков, но голяма част от пътниците не били на борда, а "държани като затворници“ на стълбище, тъй като вратите били заключени и от двете страни.

30-те души чакали дълго, преди IT служителят Николас Васкес да провери чрез онлайн тракер, че самолетът е излетял и да активира аварийния изход.

"Можех да ги разбера ако липсваха шепа хора и те не са си направили труда да преброят пътниците, но толкова много хора бяха заключени в ръкава. Очевидно е“, казва той пред Daily Record. По думите му, сред тях имало много възрастни хора, които били принудени да стоят с часове, без достъп до тоалетна.

За случилото се, пътниците винят приоритетното качване на самолета, което Ryanair предлага. Служителите първо настанили тези, които са си платили повече, а след това трябвало да се върне за останалите. Но вместо това, заключили вратите.

"Няма начин да не са разбрали, че ни няма“, коментират бесните пасажери. Всички те вече били минали нужните проверки и багажът им вече бил на борда.

Ксара Фер, една от останалите в Единбург, се оплака в Twitter, пишейки: "Полет FR6624 на Ryanair реши да отлети без част от пътниците си. Аз съм една от тях.“

Пет часа по-късно, с друг полет, всички 30 души вече били в Краков.

А Ryanair, които дори нямат представител на летището в Единбург прехвърлиха вината на Swissport: "Извиняваме се на нашите пътници. Това е случай, с който трябва да се занимава концесионерът на летището, Swissport“, коментираха те. 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


11
Още по темата: RyanairЕдинбургКраков
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
10
1
 
0
 
! Отговори
Тошко Велев преди 4 години
такова отношение към пасажери не може да се компенсира с ниски цени ба билетите. Отдавна избягвам да летя с ирландците!!!
9
1
 
3
 
! Отговори
Александра преди 4 години
Всеки ден нова изцепка от тия мошеници. На моя приятелка загубиха куфара и го писаха, че са й го върнали, за да не й го платят. Няма такива ***!
8
1
 
1
 
! Отговори
Stroitel преди 4 години
А по закон не трябва ли на липсващи пътници да им се свали багажа? Еми ако имаше бомба в някой куфар? Тези нискотарифните трябва да ги забранят със закон
7
1
 
1
 
! Отговори
Кратун преди 4 години
От тези 30 човека, никой ли не е имал телефон със себе си?
6
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Та това са служители на авиокомпанията,или какво само им разхождат униформите ли???!!!
5
2
 
2
 
! Отговори
Независим преди 4 години
Гавра с хората.
4
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До Анонимен 3тази разлика я имат като информация летищните власти, а не превозвачът. Чек-ин се осъществява от тях.
3
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Имат списък с клиенти. Ако хората на борда са Дорис един човек разлика. Би следвало да има проверка.
2
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Тея Swissport не бяха ли едни от кандидатите за концесия на летище София, дето сега дори имат наглостта да обжалват?
1
5
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
И каква точно е вината на авиокомпанията за това, че летището е решило да затвори изхода на ръкава?!? И защо пък авиопревозвачът да трябва да се грижи за затворените на летището пътници, а не летищната управа?