Пощенска банка си партнира с „Бон-Бон Мюзик“ в новата си специална кампания, посветена на младежката програма „Project YOUth“. В нея участие вземат талантите на формацията от различни възрастови групи, които разказват за предимствата на проекта по интересен и вълнуващ начин. Саундтракът на кампанията е дело на "Бон-Бон Мюзик“, а младежите от групата са не само главни действащи герои в клиповете, но и артистите, които чрез универсалния език на музиката достигат до младежката аудитория, към която е насочено посланието на проекта.
Пощенска банка разработи модерната програма, за да насърчи изграждането на полезни финансови навици и култура в управлението на собствения бюджет, както и да спомогне децата да придобият ключови умения, изграждащи повече самостоятелност. С „Project YOUth“ Пощенска банка се фокусира в изграждането на стабилна връзка с най-младите потребители, като ги вдъхновява и им предлага съобразена с техните потребности и възраст услуга, с която могат да открият вселена от нови финансови възможности.
„Новата специална кампания, която стартирахме в партньорство с талантите от „Бон-Бон“, цели да предаде по забавен, образователен и интерактивен начин посланието, което стои зад нашето иновативно финансово решение „Project YOUth“. Нашият стремеж е с младежката ни програма да възпитаваме у децата важни умения за управлението на собствения си бюджет още от най-ранна детска възраст, както и да помогнем в изграждането насамостоятелни навици за отговорно потребление. Децата днес живеят във все по-дигитален и свързан свят, затова смятаме, че с новия ни подход на взаимодействие ще отправим правилното съобщение към младото поколение. Това ни провокира да общуваме по нов начин с тях, като търсим иновативни комуникационни канали и заложим на една по-различна и нестандартна кампания, с която да говорим на техния език“, коментират от Пощенска банка.
Програмата е предназначена за деца и младежи в три възрастови групи – от 7 до 14 години, от 14 до 18 години и от 18 до 26 години. Освен че възпитава подходящо потребление, отговорно поведение и разумно управление на личните финанси от най-ранна възраст, едновременно с това им осигурява удобство при извършване на ежедневните им разплащания бързо и лесно.
Предвидени са и подходящи лимити при различни трансакции и спрямо възрастта, както и възможност за контрол от страна на родител или настойник. Най-младите клиенти на банката могат още да изберат един от шестте специално създадени атрактивни дизайна за своята дебитна карта и да се възползват от удобствата, които тяхното новоплатежно средство ще им предостави. Освен безконтактни плащания на ПОС терминали в търговски обекти, децата над 14-годишна възраст имат опцията и за пасивен достъп до интернет банкирането e-Postbank, с която могат да правят справка за извършените от тях трансакции с картата, което ще им помогне да управляват своя бюджет още по-успешно.
Пощенска банка продължава да инвестира в образованието на млади хора и да допринася за цялостното развитие на средата у нас. Новото партньорство е вдъхновяващ пример за сътрудничество в полза на тези усилия. Създадена през 1995 г. Вокална група „Бон-Бон“ днес е символ на качество, стил и талант. С изключителния си богат творчески опит, множество проекти, концерти и мюзикъли през годинитеформацията продължава да бележи успехи на българската и световна музикална сцена. През годините „Бон-Бон“ затвърди изключително си влияние върху музикалната индустрия и се превърна в школа, в която пътя си като артисти започват голяма част от звездите в българската поп музика.
Програмата „Project YOUth“ е част от стратегическата визия на Пощенска банка, която работи с грижа за своите клиенти и тяхното бъдеще, като им предоставя удобни решения за техните финансови планове. Информация относно всички условия по младежкатапрограма на Пощенска банка и опциите, които тя предлага, може да бъде открита във всеки офис от широката клонова мрежа на институцията в страната, както и онлайн на www.postbank.bg.

Икономическата тежест на едно заболяване
Warner Bros. Discovery и Netflix започват ексклузивни преговори за сделка
Акциите на "китайската Nvidia" поскъпнаха с над 400% след IPO-то ѝ за 1,1 млрд. долара
Русия изглежда пак създаде фалшиви надежди, че е готова да спре войната
Планът на Тръмп за изкуствения интелект е застрашен от омразата му към зелената енергия
S&P 500 и Nasdaq записаха трета поредна печеливша сесия
Опасно ли е да оставяме коледните лампички включени нощем?
Сметките за парно през ноември ще се начисляват прогнозно
Финансов хороскоп за 2026 г. за всички зодии
Вучич се моли на Путин за газ, Сърбия има гориво до 15 януари
В Локо Пловдив взимат спешни мерки
Ето къде е голямата сила на головата машина на ЦСКА Годой
Има ли сили ЦСКА да изненада Левски и Лудогорец в битката за титлата?
ЦСКА започва пролетния дял с мач срещу лидера
Жеков, Стоичков: ЦСКА прави нещо невиждани от много години
Мачовете по телевизията, днес 5 декември
3 бързи рецепти за Никулден
Практикер посреща Коледа с топ намаления
5 вълшебни растения, които слагат край на косопада
7 знака, че той не ви харесва
Нумерологична прогноза за 5 декември
Таро карта за 5 декември, петък
Без ток във Варна на 5 декември 2025
Мачовете по ТВ днес (5 декември)
Виц на деня - 5 декември
Днес отбелязваме Международния ден на доброволеца
Времето във Варна на 5 декември 2025
Огнеборците потушиха 31 пожара през последното денонощие
Проби от въздуха, събрани преди 35 г., разкриват забележима промяна в сезоните
Мощни бури в едното полукълбо генерират перести облаци в другото
Antares събра $96 млн. за разработване на ядрени реактори за Земята и Космоса
Междузвездната комета 3I/ATLAS е покрита с криовулкани?
Теоретично: Животът на Земята може да е възникнал в определени гелоподобни слоеве
В Африка откриха изолиран клон на Homo sapiens