Откриха най-едрия пернат динозавър

Ютиранус хуали бил братовчед на тиранозавъра
Обновена: 26 апр 2012 11:08 | 26 апр 2012 11:08,
Откриха най-едрия пернат динозавър
Тиранозавърът си има още един братовчед, новият роднина е с пера. Снимка: National Geographic
Учени твърдят, че са намерили най-едрия пернат динозавър, който всъщност някога е бил и най-внушителното животно с пера на планетата.

Според палеонтолозите от Китайската академия на науката гущерът е братовчед на свирепия тиранозавър.

И досега имаше податки за роднинска връзка на пернати видове с кръвожадния динозавър, но тъй наречените тероподи се оказаха малки екзепляри.

Според списание "Нейчър" новият вид бил наречен "ютиранус хуали" - каламбур от мандарински и латински език, което ще рече хубаво оперен тиранин.

Още по темата: динозавъртиранозавър

ако имахте поне малко мозък в главата щяхте да не наричате динозаврите гущери. няма НИЩО общо между двете. птиците са родственици на динозаврите, а не гущерите. и какво е това изображение, което сте сложили? абе въобще...

податки??? Що за дума трябва да е това?

тоз трябва да е имал роднинска връзка с Лили

Nevermind преди 12 години
Само от Нешънъл Джиографик и още 5-6 места ( от др. измислени статии) да разберат вашите " цитати" и ще изядете такива глоби ( за фалшифициране) че свят ще ви се завие.

Nevermind преди 12 години
Днес.бг много, много сте зле. 1. Прав е 15: Снимката НЕ Е на Неш.Г, а е от филма Кинг-Конг, че дори и Т-рекс-а там е доста променен от реалния. 2. Това не е статия- нищо журналистическо няма в нея: това си е чист махленски лаф и 3. Постарайте се , като имате претенции за журналистика, статиите ви да се написани грамотно, достоверно и подкрепени с факти. А не от интернет блогове копи-пейст. Че и неверно даже!!! Това всеки го може. А, между другото, научете се и авторски права да зачитате!!

Еееех, не разбрахте ле, че дарвиновата теория претърпя провал, а ???Кви динозаври, кви 5 лева ???

pissed off преди 12 години
И колко едър???За цифри да сте чували случайно.??

Пфффф преди 12 години
Каква е тая снимка дето сте сложили? Неграмотни журналисти. На снимката, която между другото не е от нешънъл географик, е измислен динозавър, от филма Кинг Конг, който е адски различен от т-рекс или новия намерен динозавър.

Това е статия с най малко информация в нея, някога правена честно.Колко е голям, колко тежи, през кой период е живял, нещо смислено да напишете.

Че кой ще ти чете тия *** статиЙ бе колега? Ние само коментираме. *** ***!

СФ преди 12 години
Хи-хи - " Снимка: National Geographic"... "Ние отиваме по-далеч, за да ви доведем по-близо". СНИМКА... NG Time Traveller :)

Ако не бяха коментарите в сайта под всяка новина щеше да е супер смотан и скучен.А току що се смлях от смях :))

Фото Шоп преди 12 години
тоя грознио го знаем, дайте снимчица на братовчеда...

ловец преди 12 години
Даите пушката на Перванов.

Да питат Лили Иванова дали е било така...

Улавия преди 12 години
Не сте разбрали чада мои. Динозавърът не е пернАт, а пЕрнат.Пернал го е джипът на Цв.Цв. докато го е карал на оглед за апартамент (осмия му поред) с известна столична агенция за н.имоти.По данни на НСО шофьорът на джипа не е имал вина за инцидента и е оказал първа помощ на добичето.

До Коко преди 12 години
А бе ти се майтапиш, но аз четох преди време, че месото на тези гигантски гущери е било като пилешкото. Та, ако някъде из джунглите попаднат на нещо от този род /ако случайно е оцелял някой по-дребен вид/, защо пък да не се направи ферма от тях? Ще ги научим да ядят каквото им даваме - главно растения - и така ще решим важна част от продоволствените проблеми!

T-Rex преди 12 години
А-а-а, бритчет, къде ми са перата бе?

До Днес.Бг преди 12 години