За какво ще бъде похарчен бюджетът на София?

Карлос Контрера: Искаме подмяна на всички автобуси
Обновена: 11 фев 2020 23:19 | 11 фев 2020 23:19, Веселина Йорданова
26

Преди дни Столичният общински съвет прие бюджета на София с безпрецедентно гласуване - 26 гласа "против" и 32  "за“. Той ще бъде малко повече от 1, 729 млрд лв.

"За обезпечаване на транспортната задача и превоза на пътниците са отделени над 135 млн. лв. Това са средствата, които са необходими през годината, за да финансираме движението на автобусите, тролеите, трамваите, метрото. Тук не са включени средства за инфраструктура, те са изключително голямо перо. Предстоят няколко капиталови ремонта на трамвайни трасета, говорим за трамвай №2, втория етап от "Искърско шосе", за купуване на нови превозни средства", каза общинският съветник от ВМРО Карлос Контрера в предаването "Денят ON AIR".

Той посочи, че през миналия мандат е гласувано 3-годишно споразумение за 10-процентно увеличение на заплатите на шофьорите всяка година в столичния градски транспорт.

"Съжалявам, че колегите, които не подкрепиха бюджета и икономическата рамка, застанаха срещу увеличението на заплатите. Казах, че този, който не подкрепи това, става пречка да увеличим заплатите в транспорта, но има политически сили, които едно обещават, а друго правят", каза още Карлос Контрера пред Bulgaria ON AIR.

И допълни, че до края на мандата искат подмяна на абсолютно всички автобуси. По думите му се предвижда подобряване качеството на обслужване и намаляване на интервалите на движение на наземния транспорт.

"Има линии с интервали от по 30-40 минути. Не смятам, че това е нормална ситуация. Амбицията ни е в следващите 4 години да намаляваме драстично тези интервали на движение и хората да получават една бърза, комфортна услуга. До края на мандата искаме да подменим абсолютно всички автобуси", допълни общинският съветник от ВМРО.

Карлос Контрера посочи, че старите автобуси не само, че цапат, но и генерират повече разходи за транспортните оператори.

"Автобусите, които обслужват градския транспорт, не са изключени от облагането и събирането на тол такса, когато те излизат на републиканска пътна мрежа. Така се оказва, че за автобусите, с които ние обслужваме основно крайградски линии, ще трябва да заплащаме тол такси. Това ще генерира стотици хиляди левове допълнителни разходи, което е абсурдно, защото това е субсидиран транспорт", каза още той.

Според него народните представители трябва да внесат една поправка и да премахнат тази недомислица.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


26
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
18
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
пак за глупости ще го изхарчат
17
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Парите от данъци,такси и др. трябва да останат в съответните области,за да се развиват инфраструктурата.В София имат достатъчни пари за техните си дела
16
0
 
3
 
! Отговори
гошо тъпото преди 4 години
ИЗЧЕЗНА ДЖАМБАСКИ ОТ ЕКРАНА СЕГА ТОЗИ НАВЛЕК Е ВСЕКИ ДЕН НА ЛИНИЯ. ВИВА КУБА
15
1
 
8
 
! Отговори
да ти преседне преди 4 години
Карлосито лъже. От всеки лев се крадат два, ремонти на ремонтите благодарение на некадърните гербаджии и оялите се патриоти.
14
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Разкарайте паветата от булевардите!То не са и павета даже, а кълдаръм с дупки!
13
3
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Другарят Контрера да ходи в Южна Америка и да ги убеждава в революцията, а не да дава акъл за София.
12
0
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Не е въпросът да подменяте градския транспорт, а да му увеличите честотата. Днес за да мина 4 спирки, от Св. Неделя до Лъвов Мост, трябваше да чакам 9 минути за трамвай, при положение, че там минават 3 трамвая. С метрото, най-вероятно щеше да е същото. На практика градския транспорт е безмислен, защото ти е по-бързо да отидеш пеша ако е наблизо или с кола, а ако е далече. В Мадрид човек прекосява целият център в произволна посока за 0 време, чакане на метрото СРЕДНО по 2 минути.Ако е ренфе -6-7м
11
0
 
9
 
! Отговори
неразбрал преди 4 години
Тоя да не е личния паж на дебелата Каракачанка ,по-известен като агент Иван?Какво разбират тези айдуци от бюджет?Обикновени лешояди и продажници.
10
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Червените *** ползват името на старата революционна организация, за да усвояват държавни парички. Да си има, че да се угояват и спиртосват.
9
3
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Тия след поредица от гафове се бяха кротнали за малко. Сега явно разчитат на нечия къса памет, за да изчоплят още някой глас, че догодина се задават важни избори. Професионални патриоти не допринесли с нищо за страната си, само лаещи заучени фрази.
8
1
 
12
 
! Отговори
Е, бре преди 4 години
Много късно я пуснахте тая статия. Ракиените "воеводи" вече за трети път се напиват, не са в кондиция за писане и червени палчета. Едно палче- една ракийка. Коментар- мезе и поздрав от Шишо воевода.
7
12
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Една жена ми каза, че Фанъкова ходи на работа с тролея, вземете си бележкаоставете дизелите в гаражите си.
6
10
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До Анонимен 7три пъти съм виждала фандъкова в тролея
5
1
 
9
 
! Отговори
Карлос Ескубар преди 4 години
Побойниците и приемащите химически субстанции на други места са по затворите или поне на специални програми, не са на постове, пък били те и постове за нищоправци на бюджетна хранилка.
4
1
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Насроявам Фандъкова и подопечните и да ходят на работа с градски транспорт. Нека дадат пример.
3
5
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
от този по-голяма недомислица няма. От центъра на София можеш да отидеш над 20км на цената на един билет, а в останалите градове това си е извън градски транспорт. Същата глупост и с метрото за една метростанция и за 20 все един билет. В София трябва да се въведе зоните пътуваш в една зона плащаш по-малко, от една зона в друга зона по-скъпо и т.н
2
2
 
7
 
! Отговори
Чеверме преди 4 години
Казионните националисти отново в действие.
1
1
 
13
 
! Отговори
Карлитко преди 4 години
За адвокати, да защитават утайките, дето бият бездомни старици или шофират с подсъдни промили.