IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Дончо Атанасов – невинен за ужаса "Своге"! Излезе от НСлС


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

21
от 19
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
естествено ако е карал с 90 км-час никои предпазни мерки не биха помогнали,разбира се да не забравяме че и пътниците са били без колани това също е щяло да спаси някой друг живот.Едно е рейса да лети и ти да си прилепен за седалката, друго е рейса си лети и се движиш като пин -пон-че в пространството на рейса.Напрактика само това би намалило на половина жертвите.Не че тази половина щяха да бъдат напълно здрави но поне нямаше да са мъртви.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 2
И как решихте, че е карал с превишена скорост?Или вярвате на корумпираните разследващи?Тахографа първо бил на 41 километра, после станал на 53 км?!И кога е отчел тази скорост - преди завоя, по време на завиване или преди да падне автобуса - при падане също се е засилил!Нямал технически преглед от 2 седмици...едва ли това е причина за катастрофата, още повече, че тези прегледи са фиктивни!Ама нали да не си мислим, че причината е в пътя...
отговор Сигнализирай
19
до Пенко 18
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 12
вината на шофьора май е по скоро че късно влиза в завоя от което губи контрол.Допълнително е че е превишил скоростта и няма тех.преглед (възможно неизправно превозно средство), следствие предизвиква ПТП.Но шофьорска грешка + лош път прави ПТП + жертви.Нормално е не всеки път да е изряден просто поради липса на финансиране за това.Но за въпросния участък това не е проблема.Ако е липсвало средства вече е разбираемо.Но при наличие на финансиране не би трябвало да има ПТП +Жертви в случая.
отговор Сигнализирай
18
ПЕНКО
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 10
АКО Е ШОФИРАЛ С 5 КИЛОМЕНРА + ШОФЬОРЪТ Е НАПЪЛНО ВИНОВЕН И ДА СИ ПОНЕСЕ ПОСЛЕДСТВИЕТО -ДОРИ ДА ГО НАПРАВИ ЛИЧНО !!!
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 20
Ако ще и най скъпия асфалт да сложат при привишена скорост и мокър път ..изхода винаги ще еднакъв. Не виждам, какво точно се цели с тоя асфалт. Грешката на водача си е грешка. По логиката за пътя значи всеки ден, ще има там по 10 автомобили паднали.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
Мисля че в случая не важно кой е виновен , а кой отговаря за проектирането и кой отговяря за изпълнението и кой отговяря зя контрола, Така че на мене като гражданин на пълно да ми е ясно при проблем към кого точно да се обърна.И съотвения да е ясно че няма право да ми казва ама това не моя работа, Ама не знам на кого е работа.Това е нещото което трябва да се изгради за да има контрол и качество.Ако си имият ръцете с този е виновен, то това означава че не се създава система за бъдеш контрол и каче
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Куче влачи рейс,диря, диря нямаааИ виновни няма да има. Не е ли в правомощията на тая агенция, да спре плащанията на обекта, докато не се отстранят неизправнистите?
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 7
До айде сегаФирмата изпълнител е ЧАСТНИК. В тая държава никой не закача частниците. Цялата държава работи за тях.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 19
Виновен е водача на автобуса.Защо всички други водачи не катастрофираха на този участък ?!
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 2
Абе тия от АПИ собственици ли са на пътя или прости регистратори? Препращали сигнали, никой вяма вина за некачиственият път ...WTF
отговор Сигнализирай
Новини