IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Едва 1694 нови коли продадени у нас през ноември


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

25
Потребител
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Хората са гладни, а една нова кола не може да го нахрани.....
отговор Сигнализирай
24
лекия
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
ще чакам да започнат да ги раздават безплатно тогава ще си взема....една нова кола е като бич 1во обслужване само от оторизиран сервиз- т.е.смяна на масло и консумативи се заплаща и само смяната на масло е над 100 лв2ро само оригинални части, някои от частите не са в гаранция и се заплащат от собственика както и се поставят в съответния сервиз- ангренажен ремък+ролки+смяна = мин. 1000 лви т.н.няма да ви казвам колко от новите коли се чупят....8 от 10 автомобила имат проблем още на 1вата год
отговор Сигнализирай
23
Blake
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ето за това става въпрос - тука едно средно семейство с 2000 лева доходи (а такива семейства са малко, а от тези 200 лева 500 отиват за жилище, 200 за сметки и останалото за всичко останало - храна, дрехи, развлечение) как точно си купува кола за 20-30000 лева??? Че и да я кара и поддържа? Направо се чудя на продавачите на коли за чий се жалват - не виждат ли за какво иде реч?
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До 21 В Западна Европа в моментанова градска кола-Матиз,Ситроен ,Дачия, струват от 4 до 7 месечни заплати.Но зависи от държавата в Германия и по малко от 4 месеца.
отговор Сигнализирай
21
Blake
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Както и да го въртим, в България не е за нова кола. Освен ако не ти трябва за турбо-гъзария или за работа. Първо - стандарта ни е много по-нисък от на страните, с които се опитват да ни сравняват. Там една кола струва средно една годишна заплата. Тука - поне 3-4 пъти повече. Второ - пътищата, особено в градовете, са под всякаква критика. Въобще не искам да си помисля за варианта да дам 40000 за нова кола и да я карам по дупките, бабуните и прочее "пътища" - няма 5 метра равни...
отговор Сигнализирай
20
SS
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
O oshte shte padat gledaite sq kvo sa ni podgotvili bratqta AMRIKANCI za 2010 suepr failiti
отговор Сигнализирай
19
Онеправдан
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Съгласен съм ! И на мен са ми абсурдни промоции тип "диджавка САМО за 123400 лв." Е кое му е самото .. при положение, че струва 10 средни заплати ;-) а е нещо съвсем нормално да притежаваш в 21-ви век. Та .така.. това било "само" онова "само" а народа беден беден... абсурдно е ! Това е подигравка и гавра с хората.
отговор Сигнализирай
18
Деян
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Авто-светът не започва с Ауди и не свършва с БМВ. Разликата в цената се получава и от разходите за транспортиране до БГ, но си прав, че ги понадуват. То и затова, като влезеш да си купуваш нова кола пак можеш да се пазариш и да ти свалят от цената.
отговор Сигнализирай
17
Деян
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Прав си, че ни извиват ръцете. Автокъщите са пълни със скрап, ама нали данъка им е по-нисък всеки си взима старо. Като се оплакват, че не продават нови коли, да направят облекчения за собствениците на нови коли и това е. Да видим как ще затворят 90% от автокъщите и по пътищата ни ще се движат повече нови коли. Ама нещат бре. пазят си лапането от старите каляски.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Гледах исказване на шеф на Шевролет,че имали много разходи и един Матиз срувал като производство 3000 евро а си представете за колко го продават.В Германия базисния модел на Фият Панда(не че е кола) струва 5000 евро за купувача.А втора ръка са *** от гробниците на Европа-виждал сам коли на 3 години и 350 000 км ,като я докарат в България кой ще повярва че е на толкова.И плаща като ***
отговор Сигнализирай
Новини