IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Как Opel се изгаври с празника на Volkswagen

Как Opel се изгаври с празника на Volkswagen

В интерес на истината трябва да се отбележи, че войната между двата автомобилни гиганта на ежегодния фестивал във Вотерзее се превръща в традиция

Германският автомобилен концерн Opel устрои забавна провокация по време на последния европейски фестивал Volkswagen GTI във Вотерзее.

Разбирайки, че кулминацията на празника ще бъдат вечерните фоейрверки, рекламният отдел на Opel подготви 6000 комплекта 3D очила и ги раздаде на феновете на Volkswagen, присъстващи на купона, представайки се за част от организаторите на фестивала.

Обещавайки фантастично зрелище, всъщност им пробутаха истински „троянски кон”.

Провокаторите обаче не излъгаха – феновете на Volkswagen си получиха зрелището – който гледаше през въпросните очила видя във всяка избухваща звезда логото на ...Opel.

В интерес на истината трябва да се отбележи, че войната между двата автомобилни гиганта на ежегодния фестивал във Вотерзее се превръща в традиция. Запознати припомнят, че причината за нея е провокация на Volkswagen от 2007 година.

Миналата година пък над главите на посетителите летеше рекламен банер на Opel Corsa OPC с идиотския слоган Leider Geil, който обаче няма да преведем, заради редакционната ни политика...

По всичко личи, че германското подразделение на General Motors тази година си го връща тъпкано...
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата