Хайнекен поднови договора си за спонсорство на Шампионската лига на УЕФА за още три години - за сезони 2006/2007 и 2008/2009. Марката Хайнекен ще поеме спонсорството от Амстел на Шампионската лига, стартирайки от сезон 2005/2006 до 2008/2009, според новия договор.
Двете страни се договориха да не обявяват финансовите параметри на спонсорството. Част от допълнителните 100 милиона евро, планирани от Хайнекен за маркетингови инвестиции, както беше анонсирано по време на представянето на годишните резултати за 2004 г., ще бъдат използвани за финансиране на маркетинговата програма по активиране на спонсорството.
По време на международна пресконференция в Истанбул на 25 май 2005 г., Жан Франсоа ван Боксмеер, член на Борда на директорите на Хайнекен сподели: "Доволни сме, че договорът ни за спонсорство на Шампионската лига на УЕФА продължава. С повече от 4 милиарда зрители в 227 държави за сезон, това най-важно спортно събитие стана наистина глобално и чудесно приляга на марката Хайнекен, която е най-популярната и обичана бира по цял свят."
Шампионската лига на УЕФА става все по-популярна извън пределите на Западна Европа. В Азия и Латинска Америка бирата Хайнекен е по-добре позиционирана от Амстел и това е още едно предимство за прехвърляне на спонсорството. Амстел, която е втората по популярност международна марка бира на Хайнекен, е спонсор на спортната проява от 1994 година.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.