IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Заведенията в стачна готовност, 2,5 метра разстояние било абсурд


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

437
Слънчака
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 11
Ричиии, аз ли да не уча? Такса " празен стол" не си ли чувал? На всеки клиент му слагаш такса ' маса и четири стола"- 50 лв. И си вързал бюджета.
отговор Сигнализирай
436
До кралица
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Верно е, че сервитьора отнася всичко.. И когато клиента е доволен, защото му е сготвено вкусно - сервитьора си взема бакшиша.. Никой не ходи на ресторант само за усмивки!
отговор Сигнализирай
435
Абе аре стига
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 14
С огромен кеф ходя по българските ресторанти и кафета . Незнам вие къде ходите но в София класата е по - висока от много западни ресторанти от средна класа . ОПРЕДЕЛЕНО. Аз съм по качеството и гурмето, количеството не ми е критерий изобщо. И докато в Кралството и Франция плащам средно по ?50-60 тука с тези пари 3 *** човека ще отидем и вместо само по чаша вино ще е включен и аперитива . За заведенията тип Макдоналдс, нямам представа
отговор Сигнализирай
434
Спец
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 8
Aбсолютно навсякъде в Европа това изискване е заложено . В Шведско дет не са затворили ресторантите, се сяда ПРЕЗ маса а и това са предимно семейства излезли на обяд
отговор Сигнализирай
433
Бай Тодор
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Ситото постепенното става много ситно, не усещатате ли? Още не се е почнало....
отговор Сигнализирай
432
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 23 Не харесвам 10
Стачкувайте колко искате, ***! Блокирайте улиците, по които така и така никой не ходи!Спрете работа, която така и така сте спрели!Гладна стачка направете! Така и така бърза помощ няма да ви вземе.***!
отговор Сигнализирай
431
Кралица
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Повечето които не работят в сферата на ресторантьорството, надявам се да разберат, че не винаги всичко зависи от сервитьора, понякога готвача може да е объркал вашето ястие, може да не желае да го сготви както вие пожелаете, защото така му е кеф и естествено сервитьора отнася всичко.
отговор Сигнализирай
430
A
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 8
Трябва да има възможност всеки клиент, който мисли , че се е заразил при посещение на заведение, да може да заведе дело за финансова компенсация. Ако има нарушения и колективни искове от всички посетители.
отговор Сигнализирай
429
До Крал
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 8
Обслужването е друго, защото клиентите са други.Затова съм писала, че има огромна разлика между българите, както ти казваш не всички.. и чужденците.Има много некадърни сервитьори, няма спор, но нека не се залъгваме, че и българските клиентите нямат култура (мамини синчета и кифли, които си мислят, че света се върти покрай тях) или да не се обиждат 40-50 годишните, които като седнат и искат салата с ракията веднага, а не правят разлика, че това е ресторант,а не верига за бързо хранене.
отговор Сигнализирай
428
Nfb
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 6
Гледай те сега заведенията били с стачна готовност демек и господ е чул че тия ще правят няква стачка в що обявяват излизате 100000 души и аре ако сте един за друг и се подкрепят
отговор Сигнализирай
Новини