IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

С колело в метрото, но без кал и в последния вагон


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

25
грую
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
аз пък ще се возя на покрива на метрото за без пари
отговор Сигнализирай
24
Везувий
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Стъпката е добра за начало. Ако и ние пазим метрото и не правим простотии, съм сигурен, че часовете ще се разширят!А защо се плаща? - нека се плаща, за да може да купят и вагони само за колелета след време!
отговор Сигнализирай
23
..
преди 13 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Nai-normalno si e v Germany da karash kolelo-padna mi surce na mqsto otkakto doidoh. I sandvi4 vuv Frish-Box si nosq,i kolelo si karam, i kafe v termus si pravq ,i s dujdobran putuvam,sqdam si na polqnata pred unito i ne poseshtavam MALL-ove!A edno vreme v BG kato bqh u4eni4ka nasila trqbvashe da qm maznite bani4ki,sakun ako si donesa neshto ot vkushti da ne me gledat ot tipa na - Taq nqma 40 stinki za bani4ka............
отговор Сигнализирай
22
Badi
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Dano premahnat ograni4enieto za 4asovete 4e ina4e nqma kak horata da patuvat na rabota napravo da se odeli posledniq vagon samo za velosipedisti kakto predlojiha po dolu. Naistina Metro + Koelo e re6enieto, metroto samo po sebe si nikoga nqma da re6enie s trafika za6toto nemoje da ima metro stancii na vsqkade. Kolkoto do parkinga za velosipedi na stanciq V.Levski, :D nqmam komentar kato ideq dobre da si ostavi6 koleloto i da prodalji6 do rabotata si s metro ama kato se varne6 dali to 6te tam.
отговор Сигнализирай
21
Machiavelli
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
До АзъНе са всичко, но повечето по-млади хора са. А един такъв шашкънин да го качиш на колелото е абсурд, щото за него това е срамно. Самото мислене е различно и не само за колелетата.А ако направят в София велоалеи, ще има на ден доста жертви, това ти го гарантирам. Аз в немско като карам и преди всеки завой се оглеждам за велосипедисти, защото те са с предимство. Мислиш ли, че *** ще му пука да се оглежда? Ще ги маже наред, особено тия грозните с голямата глава с джипа.
отговор Сигнализирай
20
Жо
преди 13 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
ЗАПЛАЩАНЕТО е задължително, защото се таксува БАГАЖ. Ако превозваш голям куфар, също си длъжен да таксуваш багаж. Багажът заема място за 2 пътници. В часовете "пик" е немислимо да остават хора по пероните, за да може някой да качи велосепеда си. А, това, да има специален вагон за велосипеди или да се закачат допълнителни вагони звучи несериозно. Метровлаковете са с постоянен, непроменяем състав от вагони, който е съобразен с дължината на пероните, стрелките и с други елементи на трасето.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Мудно, много мудно се развиват нещата и то с цел! Пуснете екстра вагони за колоездачи, стоянки за колелета пред обществените сгради - и със старо желязо за без пари може да се измайтори. Направете по-атрактивно карането на колело - стига сме пълнили гуши на араби, американци, рускаци, жабари и шваби! Колко милиарда си заминават ежедневно от и без това разбитата ни икономика...
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
с тоя ръст на цената на бензина скоро може и велоалеи да направят в цяла София
отговор Сигнализирай
17
Азъ
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
до МакиавелиМаалко бъркаш.Все пак българите с това поведение не са всички българи,нали?В София са се увеличили чувствително велосипедите.Мога и да ти го докажа.Трябват условия за ползване на колело в града.
отговор Сигнализирай
16
Азъ
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Винаги има изключения,но за да има ред,трябват условия.Няма ли условия става като при нас-общинарите гласуват *** глоби,които са само на лист.Дори и в рая е имало недоволни!:-)))
отговор Сигнализирай
Новини