IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

В битка с климатичните промени: По германските аутобани – със 130 км/ч?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

16
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
До ИстинатаА какъв е приносът на авиоиндустрията и колко е СО2 от авиационния керосин при условие, че само през Франкфурт има 1200 -1300 полета на ден а един средноголям самолет харчи между около 4.5 литра на пътник на 100 км?И що там още няма зор и призиви за ограничава на пътуванията?
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
На малка скорост на светофари на превключване на скорости автомобила бълва отрова. На аутобаните скоростта е постоянна и вредни газове са допустими.
отговор Сигнализирай
14
Шишо Б.
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
"предложението за въвеждане на ограничение на скоростта, ще бъде трудно за обяснение."Не знам, обачев тук някой се опитваше да обясни как УВЕЛИЧЕНИЕТО на максималната скорост по българските магистрали било по предложение на най-големия доставчик на горива, за да се вдигне разходът ;)
отговор Сигнализирай
13
Евреите
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
намериха начин да въведат данък дишане - "глобално затопляне" му викат преди 200 години не е имало зима изобщоюдо-масонската мафия с помоща на католическата църква успя да фалшифицира и унищожи доста писмени паметници, но картините и архитектурата се фалшифицират трудно които ми намери картина или фотогравюра от преди 18-век на която да има сняг - 1000$ награда от мен (това е сериозно)
отговор Сигнализирай
12
Истината
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Принципно автомобилите генерират около 10% от въглеродния двуокис. По-голямата част оът него идва от бензиновите двигатели. Ако трябва да се прави нещо, то това са високи данъци за мощните бензинови коли, които отделят най-много СО2, т.е. както си беше и досега в Германия, преди кампанията против дизеловите коли, но малко по-строго.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 5
Евроглупостта няма край, докато САЩ, Китай, Русия и Индия си бълват CO2, евроглупака се свива на три за да компенсира. Да не говорим колко е глупаво да се твърди, че автомобили замърсявали, при всичките филтри, икономични двигатели и т.н. Либерастка хипи-гей религия завладя Европа за жалост, от технологични лидери до средата на 20 век, вече основната цел е да се върнем в каменната ера. След като ще се борим с климатичните промени, то трябва да ползваме разума си, тоест науката, а не със забрани!
отговор Сигнализирай
10
Ямбол и Стамбул
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 5
Ние имаме по-калпави магистрали, ама караме със 140 км/ч...
отговор Сигнализирай
9
Истината
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Истината е, че при автомобилите немците трябва да избират между две замърсявания - въглеродния двуокис, който е предимно от бензиновите двигатели и азотните оксиди, които са предимно от дизеловите двигатели. С последната си кампания против дизеловите автомобили заради азотните оксиди, немците се натресоха на по-лошият вариант, който застрашава цялата Земя - замърсяването с въглероден двуокис. Изходът при автомобилите е ясен - дизелови двигатели, а електрчиески може да са още по-голям проблем, з
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
"ограничаване на данъчните облекчения за хибридни и елкетрически коли" Още не са почнали да ги карат сериозни и вече падат облекченията. Очакваше се. Докато електричките не станат по-изгодни от двг-тата няма да ги бъде.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
планът на германското правителство да въведе ограничение в скоростта по аутобаните от 130 км/ч, както е и в останалите европейски държави.направо на 80 км/ч да я ограничат, както е предложила неква мaлoумна катаджийска комисия
отговор Сигнализирай
Новини