България без позиция за ограничаване на дизелите

Е-возилата, регистрирани у нас, достигата едва 1000
1 авг 2017 22:06, Екип на Bloomberg
26
България без позиция за ограничаване на дизелите
Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

България няма достатъчно категорична позиция по въпроса, касаещ предприемането на мерки за ограничаване на автомобилите с двигатели с вътрешно горене. Това коментира председателят на Българската асоциация електрически превозни средства (БАЕПС) Камен Василев в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

По думите му позицията на страната ни се изразява в представянето на данъчни облекчения за електромобили или безплатни паркоместа.

"Тези мерки обаче не са достатъчни, за да доведат до масово навлизане на електромобилите по начин, по който би се усетил от всички жители на града", отбеляза Василев. 

Сериозна стъпка в тази посока би било въвеждане на технически прегледи и контрол на техническото състояние на превозните средства, смята още експертът. 

Броят на електрическите превозни средства, регистрирани в България, достига едва 1000. В ЕС електромобилите заемат малко по-голям процент от целия флот, допълни още той.

Вижте повече във видеото на Bloomberg TV Bulgaria


26
Още от
Напиши коментар Коментари
23
0
 
2
 
! Отговори
1 преди 6 месеца
ми според мен може постепенно да почнат да въвеждат изисквания и проверки за катализатор + евро норма. Освен това да променят данъка да е на база въглеводороди, а не както сега измислица на коне и години :)
22
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
В България електромобилите ще бъдат спъвани до последно.Задвижваните с водород също.Все пак от къде Лукойл ще взима пари?От къде ще се пълнят дупките в бюджета на братска Русия ако задунайците не биват стригани чрез Лукойл?Все пак кражбите от България представляват една сериозна част от бюджета на братска Русия.Говорим за около 20 000 000 000 годишно!
21
5
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Вижте сега. Ако искате да карате дизелови коли, вдигате се, казвате, че няма да карате електрички. Всички спират да си плащат данъка на колата и винетка и изискват от правителството си, да предложи промяна ....
Но чакай, какво говоря или по-точно на кого ? Българите не знаят, как да се борят за правата си. Дори си мисля, че и не искат. Само хрун-мрън, хрун-мрън, като стари баби.
Та ние "нямам позиция".
20
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
До 5 - Защото колите с много коне, струват много повече, таксуват се много по-сериозни и влизат повече пари в държавата. Собственика на луксозна кола с 360 конски сили, ще плати колкото 30 собственика на коли с малки двигатели. Същия си сменя автомобила през 2-3 години и е хубава цедка за Бюджета.
И аз съм на твоето мнение, но за съжаление, живота вече се живее с цел пари и нищо повече. :(
19
3
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
17 Никога през живота си, не съм бил я Ситуация, я която са ми свърши горивото ... Или тока на пътя. Знаеш ли защо ? Защото не съм *** и си правя сметката.
Пробвай и ти, да не бъдеш ***. Безплатно, лес о и полезно !
18
4
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Онзи гей, шефа на " тесла" гледа да си пробута електро каруците по целия свят
17
8
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Електомобилите на този етап нямат никакъв шанс да изместят двигателите с вътрешно горене а и в бъдеще е съмнително. Ще се появят двигатели с друго гориво и на друг принцип но електромобилите са нерентабилни и е съмнително и след 100 години да станат като обикновените.
16
1
 
8
 
! Отговори
nina преди 6 месеца
Че тя, милата ни Родина, кога е имала позиция?
15
1
 
2
 
! Отговори
Незнайко преди 6 месеца
Ами това с облекченията за електрическите коли добре.
Ама не са ли се замислили нещо за държавни субсидии, за кредити и финансова помощ при закупуване на такива коли?
Такива мерки имат не само в Западна Европа и САЩ (където са много по-богати от нас). Такива мерки имат и в държави като Китай.
14
2
 
11
 
! Отговори
Българина преди 6 месеца
За да минат всички коли на ток елетромощностите трябва да се УДВОЯТ! А бб току що отряза белене и юп! Отделно колите на ток са технология на 100 г, има ток върви повече свършва и оставаш на пътя и на камиончето. При минус 20 пробега спада драстично, оделно тока не стои в батерията като бензина, изчезва. За зареждането да не говорим колко отнема. Карайте с климатик чистачки и фарове 2 часа в лошо време опс, 200 км пробег
13
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Този брадат чичко бърза ли бърза. Предвкусва печалбите които ще потекат като се започнат продажбите на елколите. Колко у нас могат да си позволят да кипят такава кола? С тази бедност и с Енергийната мафия, която храни управляващите, кой ще иска да му се спре кранчето? Много бърза чичката с мерките и ограниченията, но да не стане така да се крие някъде за да не го набарат хорат и го метнат от някой прозорец. Колко бързо се навъдиха такива мушмули като този климбар. И без това живота ни е един ад.
12
2
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Този "експерт" с вид на колбасар, каква "правилна" позиция има, а? Трябвало това, трябвало онова. А онова нещо наречено Жизнен стандарт, Нормален живот, Переспективи и пр. има ли българина? 50% едвам изкарват месеца, още 30% не могат, останалите 20% богатеят покрай управниците от ГЕРБ. А Батко Буби колко получава на месец от Валката Златев? 1.5 година разследваха мафията за горивата и установиха, че няма картел. 2 милиарда от картела се разпределя, м/у кои? В ЕС отново са полудели, далече от реа
11
1
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Бойколандия - стрната на експертите - като гледам кал ползекичка поскъпва ел.енергията за да не се катурне гемията на баце, докато станат електромобилите тока ще стане по-скъп от петрола!
10
1
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Тя България няма позиция и за собственото си съществуване...
9
0
 
18
 
! Отговори
шматка преди 6 месеца
Хайде да направят добри електромобили на добра цена пък тогава да правим стратегии.
Я си представете през зимата да ви свърши тока извън града и да трябва да чакате 3ч да се заредят батерийте.
На - 20 градуса
8
0
 
31
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
"Флот" са корабите и самолетите. Автомобилите и камионите са "парк"
7
0
 
19
 
! Отговори
Щирлиц преди 6 месеца
Още един мераклия,ненаситен да си напълни кесията.
6
3
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
до Край: принципно съм съгласен с теб за всичко. За съжаление, при човешкият вид, тъй като неокортексът още не е надделял изцяло над примитивните части на мозъка - лимбическата система (а и не се знае дали ще стане въобще), хората все още обръщат голямо внимание на социалния статус и повърхностните неща в живота. Тази еволюция се води от жените, така че ако те започнат да избират мъже с по-развит неокортекс, видът ще стане по-разумен. Няма такива изгледи обаче.
5
7
 
16
 
! Отговори
Край преди 6 месеца
Колите трябва да станат средство за придвижване а не да са знак за социален статус. Всичко над 50-80 к.с. е абсолютно излишно. Христос ако беше жив не би се возил на Гкласа на Мерцедес би се возил в старото Мини или стария фиат 500.
4
3
 
24
 
! Отговори
Край преди 6 месеца
Обществото е супер лицемерно. Забранено е да дигаш над 130 км.час в цялата страна нали. Ми тогава що се продават коли които дигат повече. Блокирай всички коли на толко -двигателите над 50 к.с. стават излишни. Бензинка с такъв двигател само го мирише бензина.