Храни, с които да ограничим захарта

Твърдят, че "сладките картофи" залъгват стомаха
Обновена: 23 юли 2017 20:18 | 23 юли 2017 18:44, Eкип на Puls.bg
1
Храни, с които да ограничим захарта
Reuters

Ако искаме да намалим приема на захар и да се храним по-здравословно, трябва да спазваме няколко съвета, за да имаме по-голям успех с режима. Ето 10 неща, които можем да ядем и пием през деня, без да се притесняваме, че ще приемем повече захари: 

1. Кисело мляко 
 
Киселото мляко е плътен, маслен и богат на протеини продукт. Тези съставки помагат на мозъчните центрове да „укротят“ желанието за сладко.
 
2. Зелен чай
 
Този и някои други видове чай могат да регулират нивото на захарта в кръвта. Ако пием до четири чаши зелен чай на ден, може да намалим високата кръвна захар. Той също потиска апетита, затова много диетолози го включват в различни менюта. Не трябва обаче да прекаляваме със зеления чай, защото той е силен почти колкото кафето и може да ни докара безсъние. 

3. Сладки картофи
 
Благодарение на естествено сладкия им вкус с този вид картофи успешно ще преодолеем копнежа на стомаха за сладки храни. За разлика от белите картофи, сладките не увеличават нивото на кръвната захар. Освен това съдържат много полезни вещества като калий, магнезий, витамини С и А. Можем да закусваме или вечеряме с порция варени или печени сладки картофи.
 
4. Плодове
 
Някои плодове, които се продават през лятото, имат нисък гликемичен индекс. Те хем са сладки, хем не увеличават нивото на захарта в кръвта. Такива са ябълките, сливите, сушените кайсии, череши, както и цитрусите лимон и портокал. Също така по-зелените банани се препоръчват.
 
 
 

1
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
1
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Чай с джинджифил. :)))))