Учени откриха защо се появяват туморите

Наблюдават се изменения на гена TYW2
15 авг 2020 13:00, Петя Славова
Учени откриха защо се появяват туморите
Снимка: БГНЕС

Учени разкриха загадката на измененията в клетките, съпътстващи появата на злокачествени туморни образувания, предава БГНЕС.

Резултатите от изследването са публикувани в бюлетина на Националната академия на науките (Proceedings of the National Academy of Sciences). Учените от института за изследване на левкемията "Хосе Карерас" и университета в Барселона анализира ролята на загубата на нуклеотидния фрагмент от транспортната РНК, обозначена като нуклеотид Y, по време на трансформацията на клетката в злокачествена.

Оказа се, че в този случай протеинът, който генерира нуклеотид Y, се изключва чрез епигенетична регулация, причинявайки образуването на малки, но агресивни тумори.

Учените подчертават, че най-много изменения се наблюдават в гена TYW2, което се наблюдава при рак на стомаха, на дебелото черво и на матката и което намалява значително шанса за оцеляване на пациентите.

Учените възнамеряват да открият начин за възстановяване активността на TYW2 и как да върнат загубения нуклеотид към клетъчния механизъм на синтеза на протеини.

Аз да ти го допълня преди 3 години
Анонимен 21Загубено време е да говориш по такива теми с прости хайванчета, които нямат представа от основите на биологията! Кажи ми как се казва захарта а РНК и аденинът каква комлементарна база изисква!

До Да допълня...Какво точно ще допълваш бе, ***! Става дума за съвсем различни неща, ПО-ТОЧНО НЯМАТ нищо общо! АМА НАЛИ Е ДА ОПЛЮЕШ РУСКАТА ВАКСИНА!Никой не те задължава да се ваксинираш с руска ваксина! Ако искаш лекувай се с клизма с чесън! А и да цръкнеш няма да е "за народа загуба велика"!

Да допълня... преди 3 години
Това откритие е по надеждно от руската ваксина.Пожелавам им успех в борбата с рака.

Фин преди 3 години
Ракът е 100% болест на ентелехията на човека, т.е самия човек. Това вече е доказано от антропософската медицина, а комениращите тук сте пълна гностична катастрофа. Успешна евелюция на всички ***!

ТОЧНО!!! От какво се изменя този ген, каква е причината за това???И как може да се възпрепятства това.

Щерю преди 3 години
Сега да разберат и - Защо се изменя гена TYW2 и как да спрат тези изменения...

Ако си мъдрец, твое неотменно задължение е да просвещаваш с любов. НО НЕ СИ. НА ЧЕЛОТО ТИ Е НАПИСАНО. ОТТУК СИ ЛИЧИ.

Никой няма да ви просвети - мрeте си ***.

До 6 продължение преди 3 години
Душата е важна дотолкова, че да не таи омраза, злоба, алчност и завист в себе си, както и да внимава много КОГО И КАКВО ЯДЕ, ЗАЩОТО всичко това променя рН в тялото, а подкисляването води до развъждане на вътрешни лоши бактерии и вируси, които навлизат в клетката и се вграждат в генома й. АЛКАЛИЗИРАЙТЕ ТЯЛОТО ЧРЕЗ ХРАНА И ДОБРИ ПОМИСЛИ ЗА ДРУГИТЕ.

РАКЪТ БИЛ БОЛЕСТ НА ДУШАТА....СИГУРНО 3 ГОДИШНИТЕ, КОИТО УМИРАТ ОТ РАК ИМАТ НЯКАКВИ ДУХОВНИ ПРЕГРЕШЕНИЯ, ТАКА ЛИ????

Ко рече, ко?

Бах, въх, ич не билям, но важното е, че журналистиката, работила по статията, е схванала трансцедентално нещата и ни ги представи във вид, достатъчно напоителен и биохимиогенно трансфакторен.

Да,да, ама не преди 3 години
Това гугле се е изгубило в превода! А е направило и много,ама много правописни грешки!

Петя преди 3 години
До АнонименФарадай.

Петя, кажи името на един учен

Кои са тия учени? Имена имат ли?

До ФИНОк. Да приемем, че е така. Значи и животните имат душа, нали? Растенията също? Ок - просвети ни ти, оооо велики мъдрецо, как да лекуваме рака!

ФИН преди 3 години
Нищо не са открили, а и няма как, една материалистично-химична наука да открие нещо душевно-духовно. Рака е болест на душата и както науката не знае какво е воля, съвест, зло, любов, ревност, мъка и т.н, така и няма скоро да разбер какво е тумора.

И нека ви обесня, чащо съвременният свят е сбъркан. Вместо да имаме то умовете на планетата, на едно място, с нужните им средства и спокойстиве, да лекуват рака, да решават важни проблеми, ние така сме завъртели системата, че топ умовете или висят и работят над някакви *** проекти, или се занимават с финаси и право, или ако е разработка, са някакви ел. тротинетки, дето се наливат стотици милиона за разработката им ...

До 2moreАйде пак с конспирацията. Според теб, открили сме лечението за рак, 200 до 500 души екип общо, ама сме си замълчали, защото борда на диркеторите казал така, а някак си, когато някой се разболее от рак, от нас и нашите близки, ние продължаваме да мълчим или сигурно си имаме 1-2 епруветки, ей така, за вски случай?