Спорната американска комедия „Убийствено интервю“, в която се разказва за заговор на ЦРУ да убие севернокорейския лидер Ким Чен Ун, се превръща в истински хит и златна мина за филмовото студио Sony Pictures.
Пуснатата за разпространение на Коледа лента вече е донесла приходи в размер на 36 млн. долара в периода между 24 декември и 4 януари, от които 31 млн. долара са от излъчване в интернет, заяви студиото, цитирано от AFP. Останалата сума е от продажбата на билети за 580 независими киносалона в Северна Америка, в които филмът се излъчва. По този начин комедията се превръща в най-успешния досега интернет филм за Sony.
В момента лентата може да бъде изтеглена от различни интернет платформи, сред които Google Play и YouTube Movies. Според филмовото студио комедията вече е наета или купена онлайн 4,3 млн. пъти.
Междувременно американските власти обявиха, че Северна Корея стои зад кибератаката, която разби системите на Sony Pictures Entertainment и принуди студиото да изтегли филма от кината.